بنیاد مازندران با کسب رتبه عالی شایسته تقدیر ویژه در امر نماز شد
کد خبر: 4167938
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹

بنیاد مازندران با کسب رتبه عالی شایسته تقدیر ویژه در امر نماز شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثار گران مازندران از کسب رتبه عالی بنیاد شهید و امور ایثار گران مازندران در ارزیابی نماز سال ۱۴۰۱ خبر داد.

کهن سالبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، سعید کهن‌سال، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثار گران مازندران از کسب رتبه عالی  بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در ارزیابی نماز سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: با عنایت به تحقق و عملیاتی کردن پیام مقام معظم رهبری در راستای ترویج و توسعه فرهنگ نورانی نماز و بر اساس دستورالعمل ستاد اقامه نماز بنیاد شهید کشور و استانداری مازندران، ستاد اقامه نماز این اداره کل اقدام به اجرای برنامه‌های نمازی در بخش تبلیغی، تمهیدی و... در سال ۱۴۰۱ کرده است.

وی افزود: بر اساس مستندات بارگذاری شده در سامانه سجاده نماز در سال ۱۴۰۱ و بررسی یافته‌های ارزیابی ستاد اقامه نماز، امتیاز این دستگاه در توسعه و ترویج فرهنگ نورانی نماز ۹۸۴ و با نمره توصیفی عالی، شایسته تقدیر ویژه شد.

کهن‌سال تصریح کرد:  ۲۲ شهرستان مازندران ضمن اجرای برنامه های نماز، سامانه سجاده نماز را با کسب امتیاز بالا در قالب مستندات توافق نامه نمازی با ستاد اقامه نماز بارگذاری کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثار گران مازندران با بیان اینکه این دومین سال پیاپی است که ستاد اقامه نماز بنیاد مازندران در میان دستگاه‌های اجرایی استان و بنیاد موفق به کسب رتبه عالی و شایسته تقدیر ویژه می‌شود،‌ خاطرنشان کرد: امروز همه ما باید جزو مروجین فرهنگ نورانی نماز، امر به معروف و نهی از منکر، حفظ حجاب اسلامی در جامعه اسلامی باشیم و به وصایای شهدا در این رابطه عمل کنیم.

انتهای پیام
captcha