حضور کاروان زیارتی دانشگاه محقق اردبیلی در پیاده­‌روی اربعین حسینی(ع)
کد خبر: 4167907
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰

حضور کاروان زیارتی دانشگاه محقق اردبیلی در پیاده­‌روی اربعین حسینی(ع)

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی از اعزام ۲۰۰ نفر از اساتید، کارمندان و دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی در قالب ۳ کاروان به پیاده‌روی اربعین خبر داد.

اعزام کاروان زیارتی دانشگاه محقق اردبیلی به کربلابه گزارش ایکنا از اردبیل، عباس فنی اصل، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی، ۱۸ شهریورماه، با اعلام این خبر گفت: دانشگاهیان دانشگاه محقق اردبیلی در قالب کاروان اساتید و کارمندان به مسئولیت پایگاه مقاومت دانشگاه و کاروان دانشجویی به مسئولیت بسیج دانشجویی و هیأت مکتب الشهدای دانشجویان به پیاده‌روی اربعین اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه کاروان اساتید و کارمندان به همراه خانواده‌های خود در کنگره عظیم پیاده­‌روی اربعین حسینی حضور یافته بودند، افزود: امسال برای اولین بار، با همت مکتب الشهدای دانشجویان، دانشجویان خواهر نیز در قالب یک کاروان عازم کربلای معلی شدند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی بیان کرد: دانشگاهیان دانشگاه محقق اردبیلی علاوه بر زیارت اماکن متبرکه کشور عراق، در برنامه‌های متعدد فرهنگی از جمله قرائت زیارت عاشورا و زیارت اربعین در بین­‌الحرمین، حضور در مواکب دانشگاهی که نشست‌های فرهنگی با موضوع معارف حسینی برگزار می­کنند، شرکت کردند.

وی گفت: به منظور تسهیل اعزام کاروان‌های دانشگاهیان علاوه بر اختصاص ۵ دستگاه اتوبوس، هزینه فرهنگی و نیز هزینه سفر تخصیص یافته بود.

انتهای پیام
captcha