اعزام 223 زائر اربعین از فرودگاه اراک به نجف
کد خبر: 4167850
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۳

اعزام 223 زائر اربعین از فرودگاه اراک به نجف

مدیر فرودگاه اراک، گفت: ۲۲۳ زائر اربعین استان مرکزی برای شرکت در آیین پیاده‌روی، از فرودگاه شهدای اراک به نجف اشرف اعزام شدند.

اعزام به کربلا

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی فرودگاه اراک، رحیم حسین‌نسب، مدیر فرودگاه اراک، گفت: ۲۲۳ زائر اربعین استان مرکزی برای شرکت در آیین پیاده‌روی، از فرودگاه شهدای اراک به نجف اشرف اعزام شدند.

وی بیان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، ۲ پرواز در هشتم و پانزدهم شهریورماه با هواپیمای آتا از این فرودگاه برای زاِئران اباعبدالله الحسین(ع) انجام شد.

مدیر فرودگاه اراک گفت: قیمت مصوب بلیط اراک - نجف ۸۰ میلیون ریال تعیین شده بود که متقاضیان از طریق سامانه آتا خریداری کردند.

حسین نسب بیان کرد: باوجود اطلاع‌رسانی‌های انجام شده، تهیه بلیط با پیچیدگی و محدودیت‌هایی از طرف شرکت هواپیمایی مربوطه روبرو بود که امکان تهیه بلیط مورد نظر را برای همگان دشوار کرد.

وی بیان کرد: درخواست‌های مردمی برای استفاده از ظرفیت، جا به جایی مسافر با خط هوایی فرودگاه اراک، در اربعین حسینی افزایش چشمگیری داشت، اما در تکمیل ظرفیت موفقیت حاصل نشد و از سویی فروش بلیط در فرودگاه نیز ممنوع بود.

انتهای پیام
captcha