همایش «به رنگ زنگ ایثار» در محمودآباد برگزار می‌شود
کد خبر: 4167231
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵

همایش «به رنگ زنگ ایثار» در محمودآباد برگزار می‌شود

همایش «به رنگ زنگ ایثار» به مناسبت هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس در سال تحصیلی ۱۴۰۲ در مجتمع نفت محمودآباد خبر داد.

همایش« به رنگ زنگ ایثار»  در محمود آباد برگزار می شود

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، سعید کهن سال، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، در نشست هماهنگی برگزاری همایش «به رنگ زنگ ایثار» که با حضور فرماندار و جمعی از فرزندان معزز شهدای فرهنگی استان در فرمانداری محمودآباد برگزار شد، با اشاره به اینکه فرزندان معزز شهدا باید راهبرد تغییر باشند، گفت: در سال ۱۴۰۰ تعداد ۲۴ گروه ایثارگری داشتیم اما در حال حاضر و طی دو سال به ۵۹ تشکل ایثارگری رسیده و هم‌چنان این رقم رو به افزایش است.

وی افزود: شما فرزندان عزیز شهدا از نیروهای خلاق جامعه محسوب می‌شوید، افکار و ایده‌های شما می‌تواند در بسیاری از امور اثرگذاری داشته باشد.

کهن سال با اشاره به ساختار جدید بنیاد با نگاه تحول، تصریح کرد: با ایجاد ساختار جدید یک انسجام‌بخشی در میان گروه‌های ایثارگری به‌وجود آمد و از پراکندگی جامعه معزز ایثارگری جلوگیری شد و به مراتب خدمات به جامعه هدف با روند رو به جلو صورت پذیرفت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران با اشاره به زندگینامه سردار شهید علیرضا نوری، خاطرنشان کرد: این سردار رشید اسلام از شهادت خود آگاه بود و مطالعه زندگینامه‌اش در زندگی هر انسانی تغییر و تحول در امر معنوی ایجاد می‌کند.

وی اظهار کرد: همه شهدای ما از ویژگی‌های خاصی برخوردار بودند و مطالعه در وصیت‌نامه و زندگینامه‌شان برجستگی این شهدا را در سبک زندگی، رفتار، کلام، اخلاق و... نشان می‌دهد.

کهن سال ادامه داد: چهره نورانی شهدا را می‌توان در تصاویر شهدا مشاهده کرد، امروز در دیدار با خانواده‌های معزز شهدا، بهترین هدیه برای پدران و مادران شهدا، تصاویر زیبای فرزندان شهیدشان است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران در پایان از برگزاری همایش «به رنگ زنگ ایثار» به مناسبت هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس در سال تحصیلی ۱۴۰۲، با حضور ۶۱۲ تن از فرزندان معزز شاهد استان در مجتمع نفت محمودآباد خبر داد.

انتهای پیام
captcha