پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در شهرستان نور برگزار می‌شود
کد خبر: 4167116
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶

پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در شهرستان نور برگزار می‌شود

هم‌زمان با برپایی پیاده‌روی میلیونی و بین‌المللی اربعین حسینی در کشور عراق، آیین پیاده‌روی جاماندگان اربعین همزمان با سراسر کشور در شهرستان نور برگزار می‌شود.

پوستر آیین پیاده روی جاماندگان اربعین در نور

سیدحسین حسینی، مسئول روابط عمومی ستاد نماز جمعه شهرستان نور، در گفت‌وگو با ایکنا مازندران، از پیاده‌روی جاماندگاه اربعین حسینی در این شهرستان خبر داد و گفت: هم‌زمان با برپایی پیاده‌روی میلیونی و بین‌المللی اربعین حسینی در کشور عراق، آیین پیاده‌روی جاماندگان اربعین به یاد شهدای کربلا همزمان با سراسر کشور در شهر نور برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم، چهارشنبه، ۱۵ شهریورماه ساعت ۷:۳۰ دقیقه صبح از مزار شهدای گمنام غواص شهر رویان به سمت گلزار شهدای شهر نور با حضور هیئت‌های مذهبی و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

حسینی تصریح کرد: عموم مردم شریف و دلدادگان شهرستان نور با حضور پرشور در این مراسم عشق و ارادت خود را به سالار و سرور شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و عزم و آمادگی خود را برای حمایت و لبیک به امام عصر ارواحنا فداه به نمایش بگذارند.

مسئول روابط عمومی ستاد نماز جمعه شهرستان نور با اشاره به برگزاری عزاداری اربعین حسینی در این شهرستان خاطرنشان کرد: اقامه عزاداری اربعین حسینی از سه‌شنبه، 14 شهریور به مدت 3 شب ساعت 18 در فضای باز  خیابان تأمین اجتماعی شهر نور با قرائت قاریان ممتاز قرآن کریم، جعفر ملک‌پور و علیرضا محمد حسینی، سخنرانی حجت‌الاسلام احمد پناهی و مداحی مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) و عزاداری هیئت‌های مذهبی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha