توزیع بیش از 3 میلیارد دینار عراقی برای زائران اربعین در خراسان‌جنوبی
کد خبر: 4167081
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۳

توزیع بیش از 3 میلیارد دینار عراقی برای زائران اربعین در خراسان‌جنوبی

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های خراسان‌جنوبی گفت: مبلغ 3 میلیارد و 31 میلیون و 325 هزار دینار عراقی بین 17 هزار و 66 نفر تا پایان 9 شهریورماه از شبکه بانکی استان توزیع شده است.

محمدعلی زرنگ، دبیر شورای هماهنگی بانک‌های خراسان‌جنوبیمحمدعلی زرنگ، دبیر شورای هماهنگی بانک‌های خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی در خصوص تامین ارز اربعین، اظهار کرد: تامین ارز اربعین با هماهنگی بین بانک‌ها با عملکرد و کارآیی بالا انجام شد.

وی با بیان اینکه با وجود فاصله با پایتخت و کار سخت برای تامین ارز، توانستیم این کار را به خوبی و به موقع انجام دهیم، تصریح کرد: امسال از ظرفیت پست بانک بهره برده‌ایم و به دلیل شبکه گسترده این بانک حتی در مناطق دورافتاده و روستایی زمینه توزیع مناسب فراهم شد.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های خراسان‌جنوبی با بیان اینکه مبلغ 3 میلیارد و 31 میلیون و 325 هزار دینار بین 17 هزار و 66 نفر تا پایان 9 شهریورماه از شبکه بانکی استان توزیع شده است، بیان کرد: پایان عملیات توزیع امروز بوده و ذخیره خوبی از ارز در خزانه موجود بود.

زرنگ یادآور شد: ثبت‌نام و فروش ارز اربعین از 28 مردادماه آغاز شده و زائران تا سقف 200 هزار دینار معادل شش میلیون و 500 هزار تومان دریافت کردند.

انتهای پیام
captcha