خدمت‌رسانی ۱۲ اتوبوس در مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین در شهرکرد
کد خبر: 4167063
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۸

خدمت‌رسانی ۱۲ اتوبوس در مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین در شهرکرد

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد گفت: در راستای خدمات‌دهی به زائران راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی، ۱۲ دستگاه اتوبوس پیش‌بینی شده است.

حمل و نقل

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از شهرداری شهرکرد، مهرداد میرزائیان، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد اظهار کرد: مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین چهارشنبه، 15 شهریورماه همزمان با اربعین امام حسین(ع) از امامزاده سلطان سبزپوش ناحیه غرب آغاز و تا امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون(س) شهرکرد ادامه دارد.

وی افزود: در همین راستا ناوگان حمل و نقل عمومی شهرکرد در طول مسیر و پس از پایان مراسم به‌صورت رایگان خدمات‌رسانی می‌کند.

سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد بیان کرد: 2 دستگاه اتوبوس در مسیر مستقر می‌شود و 10 دستگاه اتوبوس دیگر در میدان امامزادگان دو خاتون(س) مستقرند که پس از پایان مراسم برای جابجایی مسافران خدمات‌دهی می‌کنند.

همچنین محمدرضا محمدیان، معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد با اشاره به اینکه نظافت و پاکسازی مسیر پیاده‌روی جاماندگان اربعین از چالشتر تا شهرکرد توسط 100 پاکبان انجام می‌شود، افزود: نظافت و رفت و روب مسیر و تخلیه سطل‌های زباله نیز توسط پاکبانان قبل از مراسم انجام و پس از اتمام برنامه نیز نظافت مجدداً انجام می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد گفت: تمامی اقدامات مربوط به نظافت و پاکسازی مسیر پیاده‌روی تا پایان روز چهارشنبه همزمان با اربعین حسینی انجام می‌شود اما از شهروندان تقاضا می‌شود از ریختن زباله در مسیر خودداری کنند تا بتوانند سهمی در کمک به پاکبانان شهر داشته باشند.

انتهای پیام
captcha