پویش «روضه‌های آل محمد» در منازل شهروندان قمی برگزار می‌شود
کد خبر: 4166791
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۷

پویش «روضه‌های آل محمد» در منازل شهروندان قمی برگزار می‌شود

مسئول گروه جهادی تبلیغی سفیران نور، از برگزاری پویش «روضه‌های خانگی آل محمد(ع)» در ایام پایانی ماه صفر خبر داد و بیان کرد: همزمان با ایام شهادت حضرت محمد مصطفی و امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع)، پویش روضه‌های خانگی برگزار می‌شود تا منازل شهروندان عزیز قمی معطر به نام و یاد اهل‌بیت(ع) شود.

پویش «روضه‌های خانگی آل محمد(ع)»به گزارش ایکنا از قم، علی حسنی‌پور، مسئول گروه جهادی تبلیغی سفیران نور، از برگزاری پویش «روضه‌های خانگی آل محمد(ع)» در ایام پایانی ماه صفر خبر داد و بیان کرد: همزمان با ایام شهادت حضرت محمد مصطفی و امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع)، پویش روضه‌های خانگی برگزار می‌شود تا منازل شهروندان عزیز قمی معطر به نام و یاد اهل‌بیت(ع) شود.

وی گفت: این پویش با شعار «این خانه عزادار اهل‌بیت است» برگزار شده و هر روضه به نیت یک شهید در منازل شهروندان قمی برپا می‌شود. در این برنامه خانواده‌هایی که تمایل به برپایی روضه در منزل خود دارند، می‌توانند با هماهنگی خادمین گروه جهادی تبلیغی سفیران نور، مراسم روضه و عزاداری را در منزل خود برگزار کرده و از خدمات رایگان اعزام سخنران بهره‌مند شوند.

حسنی‌پور افزود: شیوه ثبت‌نام شهروندان برای این پویش به‌ این صورت است که علاقه‌مندان به برگزاری مراسم روضه خانگی با شماره تلفن‌های ۰۹۱۶۸۰۱۵۷۴۰ تماس و یا عبارت «یامهدی» را به شماره ۰۹۰۲۳۱۶۶۸۹۴ ارسال نمایند.

مسئول گروه جهادی تبلیغی سفیران نور اظهار کرد: این برنامه از روز سه‌شنبه ۲۱ شهریور ماه آغاز شده و تا پایان ماه صفر ادامه دارد. این پویش با همکاری پایگاه‌های مقاومت بسیج طلاب و روحانیون سفیران هدایت قم و مرکز تخصصی تبلیغ مجتمع آموزشی و پژوهشی شهید صدوقی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha