هراس دشمن از راهپیمایی اربعین، نشانه عظمت این وحدت است
کد خبر: 4166619
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲

هراس دشمن از راهپیمایی اربعین، نشانه عظمت این وحدت است

استاندار مازندران گفت: تحریم رسانه‌ای راهپیمایی اربعین حسینی از سوی معاندان نشانه ترس و وحشت آن‌ها از عظمت این وحدت و انسجام است.

سید محمود حسینی پور، استاندار مازندران

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عومی استانداری مازندران، سیدمحمود حسینی‌پور، استاندار مازندران، در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، گفت: تجمع انسانی در راهپیمایی صلح و مؤدت‌آمیز اربعین حسینی معجزه انسانی است، اثر عظمت این راهپیمایی آرام از بمب‌های هسته‌ای و اتمی کشتار جمعی بیشتر است.

وی افزود: راهپیمایی اربعین حسینی کاخ دشمنان و از همه مهمتر رژیم کودک‌کش صهیونیستی را به لرزه و به وحشت انداخته است.

حسینی‌پور تصریح کرد: تحریم رسانه‌ای راهپیمایی اربعین حسینی از سوی معاندان نشانه ترس و وحشت آن‌ها از عظمت این وحدت و انسجام است.

استاندار مازندران با بیان اینکه رسانه‌هایی که تجمع ۲۰ نفره را بوق و کرنا می‌کنند، تصریح کرد: همین رسانه‌ها که علیه آزاد نبودن زنان ما هجمه می‌کنند، حضور آن‌ها را در کنار مردان که به راحتی و آزادانه ۷۰ کیلومتر را در شرایط آب و هوای متفاوت انجام می‌دهند، نمی‌بینند.

وی اظهار کرد: دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران نهضت عاشورا اباعبدالله الحسین(ع) را احیا کرده است.

حسینی‌پور با اشاره به اینکه دفاع مقدس فریاد حق‌طلبی را جهانی کرده است، اظهار کرد: امروز ندای حق‌طلبی که در جهان راه افتاده است به برکت دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران است و فرهنگ مقاومت، عمق راهبردی در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

استاندار مازندران با طرح این سؤال که چرا رسانه‌های دنیا در مورد راهپیمایی اربعین حسینی و حضور آزادانه زنان و مردان سکوت می‌کنند، گفت: بدانید آنان از حماسه حضور میلیونی اربعین به تمام معنا وحشت و هراس دارند.

وی تأکید کرد: اگر امروز امنیت داریم و کشورهای منطقه احساس امنیت می کنند، به برکت ارزش‌های دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

حسینی‌پور با اشاره به این که امروز کشورهای حوزه شرق نیز به برکت انقلاب اسلامی ایران مقابل استکبار جهانی احساس امنیت می کنند، ادامه داد: امروز ایران اسلامی با برتری در رتبه های علمی پزشکی، مهندسی و فناوری نوین دنیا نیز اقتدارگرایی می کند.

استاندار مازندران بیان کرد: مازندران دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران را نماد انسانیت، ولایت‌پذیری، مقاومت و وحدت است و این‌که برخی‌ها حرف‌زدن از دفاع مقدس را مایه خجالت می‌دانند، بدانند، دفاع مقدس ملاک شجاعت، مقاومت ملت و ایثارگری‌ها در جمهوری اسلامی ایران است.

وی با توضیح این که ناهنجاری امروز جامعه به این دلیل است که برخی از غرب‌زدگان داخلی ما فرمان انقلاب را کج کردند، گفت: شماری از عوامل غرب‌زده داخلی و خارجی تحریف و تضعیف دفاع مقدس را همواره در دست برنامه داشته و دارند، به طوری که انواع مطلب علیه ارزش های دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌زنند.

حسینی‌پور با بیان اینکه نمادهای دفاع مقدس مازندران را باید بیش از پیش برجسته کنیم، گفت: متأسفانه نمادهایی که عمق ارزش‌های دفاع مقدس مازندران را نشان بدهد، کم داریم. نمادسازی از دفاع مقدس بهترین روش علیه تهاجم فرهنگی است، صدا و سیمای جمهوری اسلامی در مازندران به درستی یادواره شهدا را پوشش می دهد.

استاندار مازندران ادامه داد: لشگر ۲۵ کربلا مازندران کابوسی برای رژیم بعثی بوده است، این نماد دفاع مقدس مازندران باید برجسته شود.

در ادامه سردار محمد حسن سلامی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران خواستار ورود جدی مدیران دستگاه‌های اجرایی به خصوص شهرداری‌ها برای اتمام ساخت پارک موزه دفاع مقدس استان در ساری شد و گفت: پس از حدود ۱۴ سال از آغاز ساخت پارک موزه دفاع مقدس استان فقط ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که نیاز به تلاش بیشتری داریم

وی افزود: پیگیری‌های متعدد بخش «تانک فارم » هفت تپه و فاو به عنوان ۲مرکز مهم موزه دفاع مقدس مازندران به مرحله پایانی رسیده است. در بخش محتوایی پارک موزه دفاع مقدس نیز پیشرفت ۵۰ درصدی وجود دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از اتمام ۴۸ یادمان شهدای گمنام تا پایان سال‌جاری در مازندران خبر داد و گفت: مازندران در برگزاری یادواره شهدا رتبه نخست کشور را دارد.

انتهای پیام
captcha