تولید برنامه «عمامه‌های خونین» با موضوع شهدای روحانی لرستان
کد خبر: 4165831
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳

تولید برنامه «عمامه‌های خونین» با موضوع شهدای روحانی لرستان

مسئول سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس لرستان از تولید برنامه «عمامه‌های خونین» با موضوع شهدای روحانی این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام سیدامیر ابراهیمی، مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس لرستان ابه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، حجت‌الاسلام سیدامیر ابراهیمی، مسئول سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس لرستان امروز، هفتم شهریورماه در دیدار با علی‎رضا شیروی، مدیرکل صدا و سیمای استان ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام عزاداری اربعین حسینی(ع)، اظهار کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، صدا و سیما دستگاه انسان‌ساز است و ما نیز در این انسان‌سازی نقش داریم.
 
وی افزود: با پیروی از آرمان‌های عزیزانی که این‌چنین انقلاب را پاس داشتند و جان خود را کف دست گذاشتند و یادآودی ارزش‌ها و آرمان‌های مد نظر آنان به جوانان و نوجوان، می‌توان در این انسان‌سازی مؤثر باشیم.
 
حجت‌الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه می‌توان انسان‌هایی تربیت کرد که در نسل‌های آینده پاسدار آرمان‌های نسل‌های پیش از خود باشند، گفت: با توجه به جنگ ترکیبی دشمنان، ما نیز باید از تمام ظرفیت رسانه و فضای مجازی برای مقابله با این جنگ استفاده کنیم.
 
مسئول سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس لرستان افزود: ساخت برنامه‌ «عمامه‌های خونین» مربوط به شهدای روحانی در قالب گفت‌وگو محوری به تعداد 56 قسمت، در دستور کار اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان قرار گرفته و از صدا و سیمای مرکز استان تقاضای همکاری داریم.
 
گفتنی است، برنامه رادیویی «پرواز روحانی» با هدف تکریم و ارج نهادن شهدای گرانقدر روحانی استان لرستان در قالب پاکدست صوتی به همت سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس لرستان و تلاش مدیریت تولید رادیو استان تولید شده است.
 
این برنامه شامل 60 قسمت 5 دقیقه‌ای است که در یک نوبت پخش می‌شود؛ زمان پخش آن هرشب بعد از اذان مغرب و عشا از رادیو لرستان است و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.
 
همچنین، نگارش کتاب تاریخ شفاهی حجت‌الاسلام «علی خورشیدوند» از روحانیون لرستانی که در بحبوحه مبارزات انقلابی دوشادوش سایر روحانیون مبارز و فعال این خطه نقش مهمی در روشنگری مردم نسبت به ظلم و ستم رژیم شاهنشاهی داشته، در دست تولید است و همزمان با هفته دفاع مقدس رونمایی می‌شود.
انتهای پیام
captcha