۱۷ واحد مسکن مددجویی در چهارمحال‌وبختیاری افتتاح می‌شود
کد خبر: 4165315
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳
هم‌زمان با هفته دولت

۱۷ واحد مسکن مددجویی در چهارمحال‌وبختیاری افتتاح می‌شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال‌وبختیاری از افتتاح ۱۷ واحد مسکن مددجویی و کلنگ‌زنی ۷ واحد مسکن دیگر هم‌زمان با هفته دولت خبر داد.

مسکن مددجویی

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، جاسم محمدی فارسانی، مدیرکل کمیته امداد استان گفت: 17 واحد مسکن مددجویی با اعتبار بیش از 5 میلیارد تومان احداث و تحویل خانواده مددجویان ساکن شهرستان‌های اردل، کیار، سامان و لردگان می‌شود.

وی با اشاره به کلنگ‌زنی 7 واحد مسکن دیگر، افزود: این واحدهای مسکونی با اعتبار 2 میلیارد و 500 میلیون تومان در شهرستان لردگان کلنگ‌زنی می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان در ادامه اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون 48 واحد مسکن مددجویی دیگر نیز تکمیل و تحویل خانواده‌های تحت حمایت این نهاد شده است.

محمدی با اشاره به بسته حمایتی مسکن نیازمندان تأکید کرد: این بسته حمایتی شامل کمک بلاعوض و دریافت تسهیلات از محل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و بانک‌های طرف قرارداد بنیاد مسکن است.

وی گفت: خیران و نیکوکارانی که قصد حمایت از خانواده‌های فاقد مسکن را دارند می‌توانند به ادارات کمیته امداد در سراسر استان و یا مراکز نیکوکاری مراجعه کنند. همچنین کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* برای پرداخت غیرحضوری کمک‌های مردمی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام
captcha