رسانه‌ها در خط مقدم جهاد تبیین قرار دارند
کد خبر: 4164792
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵
استاندار مازندان:

رسانه‌ها در خط مقدم جهاد تبیین قرار دارند

سیدمحمود حسینی‌پور ضمن قدردانی از تلاش‌های رسانه‌ها در جهت توسعه مازندران گفت: رسانه‌ها در خط مقدم جهاد تبیین قرار دارند؛ فقط در سایه اتحاد و همدلی می‌توانیم مازندران را بسازیم. ‎

استاندار مازندران

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، سیدمحمود حسینی‌پور، استاندار مازندران، دوم شهریورماه به‌مناسبت آغاز هفته دولت در نشست خبری با خبرنگاران مرکز استان در سالن همایش‌های صداوسیمای مازندران گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان یک کشور سرسپرده غربی‌ها نبوده بلکه با نگاهی که امام راحل و رهبر معظم انقلاب داشته با استقلال و بدون توجه به خواسته‌های غرب و شرق در دنیا نقش‌آفرینی می‌کند.

وی افزود: شهیدان رجایی و باهنر به‌عنوان الگو از نظر اخلاص، کار و تلاش بودند، با وجود عمر کوتاه مدیریتی اثرگذاری بسیار مناسبی برای کشور داشتند. هفته دولت فرصتی برای ارزیابی فعالیت‌های دولتمردان در استان بوده که زمینه برای اصلاح نقد عملکردها به شکل صحیح در پی دارد.

استاندار مازندران با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران برآمده از دل ملت و در یک کلام عصاره فضایل ملت ایران بوده است، اظهار کرد: گفتمان انقلاب برآمده از اندیشه امامین انقلاب، گفتمان عدالت و خدمت بوده و دولت مردمی خودش را وامدار گفتمان عدالت و خدمت در انقلاب اسلامی می‌داند. در استان مازندران گفتمان عدالت و خدمت را برای مدیران ریل‌گذاری کردیم اما چه مقدار توانستیم در این مسیر موفق عمل کنیم نیاز به کار و تلاش دارد، جهت‌گیری و عملکرد مدیران در ذیل گفتمان دولت مردمی است.

حسینی‌پور خواستار ایجاد تعامل با اصحاب رسانه و نقد منصفانه شد و اعلام کرد: چشم‌انداز ترسیم شده آینده رویکرد فعالیت دریا و جنگل‌محوری دارد که ایده اصلی برگرفته از فرمایشات مقام معظم رهبری است.

استاندار مازندران در ادامه این نشست خبری پاسخ‎گوی سؤالات اصحاب رسانه استان بود.

انتهای پیام
captcha