سطح شرکت‌کنندگان مسابقات قرآن اوقاف خوزستان بالا بود
کد خبر: 4164217
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰
دارنده رتبه اول رشته ترتیل مسابقات اوقاف خوزستان:

سطح شرکت‌کنندگان مسابقات قرآن اوقاف خوزستان بالا بود

یوسف عیاشی با اشاره به برگزاری مسابقات اوقاف خوزستان گفت: همان‌گونه که هیئت داوران هم اذعان داشتند شرکت‌کنندگان امسال بسیار پیشرفت کردند و سطح مسابقات بسیار بالا بود.

یوسف عیاشی قاری قرآن کریم

یوسف عیاشی، دارنده رتبه اول رشته ترتیل مسابقات اوقاف خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، اظهار کرد: همان‌گونه که هیئت داوران هم اذعان داشتند شرکت‌کنندگان امسال بسیار پیشرفت کردند و سطح مسابقات بسیار بالا بود.

وی که فعالیت‌های قرآنی خود را از کودکی و زیر نظر اساتیدی همچون احمد سواری، مهدی و ناصر دغاغله گذرانده است، گفت: در سال‌‌های گذشته در رشته اذان در مسابقات شرکت می‌کردم و توانستم در دو سال، رتبه اول مسابقات استانی اوقاف را به دست بیاورم اما بعدا تصمیم گرفتم که به صورت تخصصی در رشته ترتیل و تحقیق فعالیت کنم.

عیاشی که در حال حاضر ساکن منطقه قرآنی عین دو و عضو گروه تواشیح الانوار است و با این گروه صاحب رتبه‌های برتر کشوری شده است، گفت: 4، 5 سال است که به صورت تخصصی در رشته ترتیل فعالیت دارم و سال گذشته در مسابقات مشکات در رشته ترتیل اول کشوری شدم.

این قاری قرآن نحوه برگزاری مسابقات اوقاف خوزستان را خوب ارزیابی کرد و گفت: بعضی از دوستان از ساعت اجرای مسابقات انتقاد دارند. مثلاً به ما گفته شد ساعت مسابقه 14 است، اما ساعت 17 مسابقه برگزار شد، در مسابقات کشوری نیز این تأخیرها وجود داشت. به نظرم این تأخیرها طبیعی است و دوستان نباید اینقدر انتقاد کنند.

وی بیان کرد: آنچه که برای ما مهم است و نسبت به آن انتقاد دارم برگزار نکردن مراسم اختتامیه است؛ ما می‌بینیم که دیگر استان‌ها بعد از مسابقات اختتامیه برگزار می‌کنند اما در خوزستان اصلاً شاهد این موضوع نیستیم. مسئله جایزه نیست ولی معرفی برگزیدگان در اختتامیه و تقدیر از آنها فضای مسابقات را تغییر می‌دهد.

عیاشی اظهار کرد: در حال حاضر برای شرکت در مسابقات کشوری تمرین بسیاری دارم و سعی می‌کنم تا نماینده خوبی برای استان باشم.

وی در پایان از آقای سرخی و عوامل اجرایی مسابقات قرآن اوقاف قدردانی کرد.

انتهای پیام
captcha