ارائه ۱۴۵ مورد مشاوره تخصصی به مددجویان چهار دانگه و کیاسر
کد خبر: 4163774
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۷

ارائه ۱۴۵ مورد مشاوره تخصصی به مددجویان چهار دانگه و کیاسر

رئیس کمیته امداد امام(ره) کیاسر از ارائه ۱۴۵ مورد راهنمایی و مشاوره تخصصی فردی و گروهی به مددجویان چهار دانگه و کیاسر خبر داد.

سید جواد مصلحی

به گزارش ایکنا مازندران، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام(ره) مازندران، سید جواد مصلحی، رئیس کمیته امداد امام(ره) کیاسر، با اشاره به اینکه در منطقه چهار دانگه و کیاسر ۱۷۸۰  خانواد تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند گفت: ۱۴۵ مورد راهنمایی و مشاوره تخصصی فردی و گروهی به مددجویان کیاسر و چهاردانگه در چهار ماه نخست سال ۱۴۰۲ ارائه شد.

وی افزود: خدمات مشاوره و راهنمایی به مددجویان توسط مشاوران این نهاد و کلینیک رُز در قالب دوره‌های گروهی، فردی و مشاوره‌های تخصصی و براساس رده‌های سنی مختلف به مددجویان ارائه می‌شود.

مصلحی با اشاره به فعالیت کلینیک رُز از مهرماه سال گذشته با رویکرد ارائه مشاوره تخصصی به مددجویان و فرزندان تحت تکفل آن‌ها افزود: از این تعداد به ۷۰ نفر  مشاوره و راهنمایی گروهی و به  ۷۵ نفر مشاوره و راهنمایی فردی ارائه شد.

رئیس کمیته امداد امام(ره) کیاسر با بیان اینکه مشاوره‌های تخصصی و ارائه آن به مددجویان در دستور کار قرار دارد گفت: این مشاوره‌ها با توجه به شرایط منطقه و نیاز مددجویان در موضوعات مشاوره و هدایت تحصیلی و مشاوره پیش و بعد از ازدواج، مهارت زندگی و ارتباطی، امور تربیتی فرزندان، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به مددجویان ارائه می‌شود.

انتهای پیام
captcha