واگذاری ۳۶۳ واحد مسکن به مددجویان استان قزوین
کد خبر: 4162030
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۰

واگذاری ۳۶۳ واحد مسکن به مددجویان استان قزوین

مدیرکل کمیته امداد قزوین گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون با شناسایی خانواده‌های نیازمند مسکن تعداد ۳۶۳ واحد مسکن روستایی به مددجویان تحت حمایت این نهاد تحویل شده که تعداد ۲۰۷ مورد مربوط به سال گذشته و ۱۵۶ مورد دیگر مربوط به ۴ ماه نخست سال‌جاری است.

مسکن مددجویی

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) قزوین، ناصر ظاهری، مدیرکل کمیته امداد قزوین، گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون با شناسایی خانواده‌های نیازمند مسکن تعداد ۳۶۳ واحد مسکن روستایی به مددجویان تحت حمایت این نهاد تحویل شده که تعداد ۲۰۷ مورد مربوط به سال گذشته و ۱۵۶ مورد دیگر مربوط به ۴ ماه نخست سال جاری است.

وی ادامه داد: برای تحویل این واحدها اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیارد ریال هزینه صرف شده است که از این مبلغ ۳۱۰ میلیارد ریال آن به صورت بلاعوض در اختیار خانواده‌های ولی نعمتان قرار داده شده است و مابقی به صورت تسهیلات بانکی است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اظهار کرد: یکی دیگر از خدمات مسکن کمیته امداد تأمین واحد مسکونی جهت ایتام کمیته امداد است که با مشارکت خیرین، نیکوکاران و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تعداد ۲۰ واحد مسکونی به خانواده ایتام واگذار شد.

وی خاطرنشان کرد: خدمات کمیته امداد در زمینه مسکن منوط به تأمین، ساخت و خرید مسکن نیست بلکه در بخش تعمیرات واحدهای مسکونی نظیر تعمیرات و ساخت سرویس‌های بهداشتی در مناطق روستایی، لوله‌کشی گاز در مناطقی که به تازگی به شبکه گاز متصل شده‌اند و ایزوگام پشت بام منازل اقدامات بسیار خوبی را انجام داده است.

ظاهری در پایان اظهار کرد: خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد که نیازمند به تأمین مسکن باشند و یا مسکن آن‌ها نیاز به تعمیرات دارد توسط امدادگران کمیته امداد شناسایی می‌شوند و در اسرع وقت اقدامات لازم در رفع نیاز این خانواده‌ها صورت می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha