برگزاری دوره‌های آموزش قرآن در شهرستان سیمرغ
کد خبر: 4161332
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱

برگزاری دوره‌های آموزش قرآن در شهرستان سیمرغ

مدیر مؤسسه فرهنگی و قرآن عترت «سیف‌الحسین(ع)» شهرستان سیمرغ از برگزاری دوره‌های آموزش قرآن در این شهرستان خبر داد.

معصومه افسری

معصومه افسری، مدیر مؤسسه فرهنگی و قرآن عترت «سیف‌الحسین(ع)» شهرستان سیمرغ، در گفت ‌وگو با ایکنا از مازندران، از برگزاری دوره‌های آموزش قرآن از سوی مرکز عترت النبی در این شهرستان خبر داد و گفت: برگزاری دوره تفسیر، ترجمه و مفاهیم را در پیش رو داریم که به صورت حضوری و  غیر حضوری برگزار می‌شود.

وی افزود: دوره‌های آموزشی دوره‌های تربیت معلم و مربیگری ویژه رده سنی 18 الی 45 سال، داری مدارک دیپلم تا فوق لیسانس برگزار خواهد شد.   

افسری تصریح کرد: به شرکت‌کنندگان در دوره تفسیر، ترجمه و مفاهیم در پایان دوره گواهینامه پایان دوره از سوی دارالقران قم اعطا خواهد شد.

مدیر مؤسسه «سیف‌الحسین(ع)» با بیان اینکه در دوره های آموزشی تربیت معلم، پس از موفقیت در آزمون پایان دوره، گواهینامه مربیگری به شرکت کندگان در دوره اعطا می‌شود، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به حضور در این دوره‌های آموزشی برای ثبت‌نام می‌توانند همه روزه صبح‌ها از ساعت  ۹ الی ۱۱ و  بعدازظهرها از ساعت ۱۴ الی ۱۶ به محل مؤسسه واقع در شهرک بهشتی شهرستان سیمرغ مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن همراه  ۰۹۳۷۰۷۷۱۶۱۰ مدیریت مؤسسه تماس حاصل کنند.

انتهای پیام
captcha