نشست هم‌اندیشی نهضت پیشرفت بانوان اداره کل تبلیغات مازندران برگزار شد
کد خبر: 4160932
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۰

نشست هم‌اندیشی نهضت پیشرفت بانوان اداره کل تبلیغات مازندران برگزار شد

نشست هم‌اندیشی نهضت پیشرفت بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان مازندران، با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی و کارشناس فرهنگی امور بانوان تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

نشست هم اندیشی نهضت پیشرفت بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان مازندران

به گزارش ایکنا مازندران به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران، نشست هم‌اندیشی نهضت پیشرفت بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان مازندران، با حضور مدیر کل  تبلیغات اسلامی، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی و کارشناس فرهنگی امور بانوان تبلیغات اسلامی استان مازندران در این اداره کل برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مهدی شریف‌تبار، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، گفت: راهبری امور بانوان در سرلوحه همه نهادها و سازمان‌ها، به ویژه حوزه تشکل‌های مردمی سازمان تبلیغات مطرح است و  فرقش با بعضی از نها‌ها و سازمان‌ها این است که ما در بدنه خودمان یک ابلاغیه دستگاهی و بخشنامه‌ای نداریم.

وی با اشاره به مأموریت سازمان تبلیغات در شناخت و جبهه‌سازی حوزه بانوان، افزود: سازمان تبلیغات اسلامی باید به عنوان کانون بانک اطلاعات اطلس زیست‌بوم فعالیت بانوان قرار گیرد.  

حجت‌الاسلام شریف‌‌تبار تصریح کرد: نهاد پر برکت بسیج یکی از کانون‌هایی است که مورد توجه قرار دارد و بسیج جامعه زنان از جمله کانون‌های پیشینه‌دار انقلاب است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر موقعیتی کاملاً متفاوت با اوایل انقلاب قرار داریم خاطر نشان کرد: زمانی فضای مجازی وجود نداشت و از روش‌های اطلاع‌رسانی و انتشارات متفاوت با زمان فعلی مواجه بودیم، با توجه به تغییرات به وجود آمده در اطلاع‌رسانی، باید سعی کنیم در این راستا قرار بگیریم و از این طریق بتوانیم هدایت و راهبری فرهنگ‌سازی جامعه را بر عهده بگیریم، بلکه در آینده نزدیک بتوانیم نتیجه خوبی را به همراه داشته باشیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به جنگ ترکیبی اظهار کرد: جنگ ترکیبی، جنگ روایت‌هاست، باید روایت‌کننده در میدان حضور پیدا کند، هر چند حجاب را خوب بدانیم، اما اگر راوی نداشته باشیم در تنهایی بسر می‌بریم، سعی شود تا پایان سال هدف‌گذاری کنیم؛ مثلاً ۳۰۰ راوی باید از معلم و دانش‌آموز داشته باشیم.

شریف‌تبار با اشاره به اینکه اگر بخواهیم درباره زیست عفیفانه، عفاف و حجاب کار کنیم، باید سر خط را شناسایی کرده و یک طرح کلی را مطرح کنیم، گفت: نقدی که بر ما وارد است این است که درباره زیست عفیفانه عملکرد خوبی از خود نشان نداده‌ایم و دلیلش هجمه‌هایی است که از سوی دشمنان بر جامعه ما وارد آمده است.

در پایان این نشست اعضاء جهت هم‌اندیشی به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

انتهای پیام
captcha