مهم‌ترین الگوی دفاع مقدس الگوی مدیریت جهادی است
کد خبر: 4160412
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۱
استاندار مازندران بیان کرد:

مهم‌ترین الگوی دفاع مقدس الگوی مدیریت جهادی است

استاندار مازندران با بیان این که اقدام و عمل جهادی، راز عبور از مشکلات و تنگناها در دوران دفاع مقدس بود، گفت: مهم‌ترین الگوی دفاع مقدس الگوی مدیریت جهادی است که در دفاع مقدس مدیران با دستان خالی توانستند کشور را نجات دهند و این الگو باید برای مدیران امروزی هم نهادینه شود. ‎

استاندار مازندران

به گزارش ایکنا مازندران، به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، سیدمحمود حسینی‌پور، استاندار مازندران، روز شنبه 14 مردادماه در آیین تودیع و معارفه مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، گفت: دوران دفاع مقدس مدیرانی پای کار بودند که با اقدام و عمل جهادی توانستند مشکلات را برطرف کنند و کشور را از بند مسائل رها کنند.

وی با بیان اینکه امروز نیز کشور به نهادینه شدن مدیریت جهادی نیاز دارد، افزود: در مسیر عاشورا یک سیر تکاملی را طی می‌کنیم و اکنون که ۱۴ قرن از حادثه عاشورا گذشت، محرم حسینی همچنان در جهان جلوه‌گری می‌کند.

حسینی‌پور تصریح کرد: بعد از گذشت این سال‌ها سیر تکاملی عاشورا برای انسان‌ها سپری شد و جریانات مختلف نقش انتقام‌گیرنده یزیدیان را پیگیری کردند.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: از سوی دیگر نیز امام خمینی (ره) در همین سیر تکاملی عاشورا انقلاب اسلامی ایران را پایه‌گذاری کرد و اگر امروز در جهان پر از ظلم و جور مستکبران، اسمی از عاشورا عنوان می‌شود به برکت انقلاب اسلامی و عاشورای دفاع مقدس ایران است.

وی اظهار کرد: دفاع مقدس یکی از تکمیلی‌ترین سیر عاشورایی امام حسین (ع) است اما هنوز در جامعه ما دفاع مقدس شناخته شده نیست در حالی که ابعاد بسیار مهمی دارد که در طول تاریخ بیش از ۴۰ ساله انقلاب هنوز نتوانستبم حتی ۲۰ درصد ابعاد آن را برای مردم بیان کنیم.

حسینی‌پور ادامه داد: امروز افرادی که دم از آزادی می‌زنند آخرین شعارشان این است‌ که به نشانه اعتراض به عاشورا پیراهن مشکی را تحریم می‌کنیم.

استاندار مازندران با بیان اینکه به این عاشورا و رزمندگان عاشورایی که در جهان حاضر پر از ظلم ‌و ستم توانستند مسیر امام حسین (ع) را به همگان نشان بدهند، افتخار می‌کنیم، ادامه داد: دفاع رزمندگان ایران از میهن در برابر جنگ بعثی‌ها برای ارزش‌های اسلامی و حق و باطل بود و جوانان ما برای کسب خاک به جبهه‌ها نرفتند.

وی بیان کرد: مازندران تاریخ و تمدن منحصر به خود را دارد و اولین حکومت علویان در این استان تشکیل شد و در دفاع مقدس و جبهه مقاومت ۱۰ هزار و ۴۴۰ شهید تقدیم نظام کرده است.

حسینی‌پور افزود: پارسال ۴۰ میلیون گردشگر به مازندران آمدند و با سرمایه‌گذاری برای معرفی دفاع مقدس می‌توان ارزش‌های دفاع مقدس را به نحو شایسته ای به مردم معرفی‌کنیم.

استاندار مازندران ادامه داد: باید مسئولان امروزی آن چیزی که در دفاع مقدس رخ داده را به نمایش بگذارند.

انتهای پیام
captcha