ترویج سیره عملی و فضایل اخلاقی شهدا و رزمندگان دفاع مقدس برای نسل نو
کد خبر: 4160401
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۷
نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد:

ترویج سیره عملی و فضایل اخلاقی شهدا و رزمندگان دفاع مقدس برای نسل نو

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: باید سیره عملی و فضایل اخلاقی به ویژه ولایت‌مداری شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس برای نسل نو ترویج شود.

ترویج سیره عملی و فضایل اخلاقی به ویژه ولایت مداری شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس برای نسل نو

به گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی حفظ آثار و نشر دفاع مقدس مازندران، آیت‌الله محمد باقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران، 14 مردادماه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران، گفت: اخلاص، تلاش و دغدغه‌مندی سردار عبدالله ملکی، مدیرکل سابق حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برای انجام فعالیت در حوزه ایثار و شهادت به ویژه ایجاد پارک‌موزه فرهنگی دفاع مقدس این خطه از شمال کشور شایسته تحسین است، امید است مدیرکل جدید نیز باقوت برای تکمیل این مرکز فرهنگی ورود کنند.

وی افزود: ابقاع فداکاری‌ها و ایثار شهدای دفاع مقدس یک ضرورت برای جامعه امروز محسوب می‌شود، رزمندگان دوران دفاع مقدس با اخلاص و ایمان به خدا برای حفظ کیان جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمن بعثی ایستادگی کردند، باید جهاد و خدمات این مردان خدایی ترویج و تبیین شود.

آیت‌الله محمدی لائینی با تأکید بر لزوم تبیین اندیشه های شهدای دوران دفاع مقدس با بازخوانی وصیت‌نامه شهدا، تصریح کرد: باید سیره عملی و فضایل اخلاقی به ویژه ولایت‌مداری شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس برای نسل نو ترویج شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه تفکر ناب سیاسی و الهی رزمندگان دوران دفاع مقدس باید حفظ شود، خاطرنشان کرد: دشمنان تلاش دارند ناامیدی را بین خانواده‌های شهدا و ایثارگران ایجاد کنند که باید مراقبت شود ایمان و عقیده این قشر ذره‌ای کمرنگ نشود و خدای ناکرده به جهت ناکارآمدی برخی از مسئولان از مسیر شهدا دور شوند.

انتهای پیام
captcha