تغییر زمان مرحله شهرستانی آزمون معارفی مسابقات اوقاف در البرز
کد خبر: 4159346
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۸

تغییر زمان مرحله شهرستانی آزمون معارفی مسابقات اوقاف در البرز

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه البرز از تغییر زمان مرحله شهرستانی آزمون معارفی چهل‌وششمین دوره مسابقات قرآن خبر داد و گفت: آزمون از 12 مرداد به 30 مرداد جاری تغییر زمان داده است.

حجت الاسلام احمد اشرفی رئیس اداره امور قرآنی اوقاف البرز

حجت‌الاسلام احمد اشرفی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد: براساس اعلام مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه زمان برگزاری مرحله شهرستانی آزمون معارفی چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن به تعویق افتاد.

وی با اشاره به اینکه این تغییر زمانی به‌دلیل گرمای هوا و تداخل این آزمون با آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش انجام شده است، گفت: زمان برگزاری آزمون از 12 مرداد به 30 مردادماه جاری تغییر کرده است که این تغییر زمانی از طریق سامانه پیام کوتاه سازمان اوقاف و امور خیریه به اطلاع تمامی شرکت‌کنندگان می‌رسد.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه البرز بیان کرد: چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن در سه بخش آوایی(قرائت و حفظ قرآن کریم)، نغماتی(اذان، دعاخوانی و مدیحه‌سرایی) و معارفی(تفسیر عمومی قرآن کریم، ترجمه و مفاهیم حکمت‌های نهج‌البلاغه و ترجمه و مفاهیم صحیفه سجادیه) برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha