اردکان میزبان بزرگترین رویداد قرآنی استان یزد شد
کد خبر: 4159343
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵

اردکان میزبان بزرگترین رویداد قرآنی استان یزد شد

مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد از برگزاری مرحله استانی چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف و امورخیریه به میزبانی شهرستان اردکان خبر داد.

محمود میرجلیلی، رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزدحجت‌الاسلام محمود میرجلیلی، مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد با اشاره به برگزاری مرحله استانی چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف گفت: مرحله استانی این مسابقات، 19 و 20 مردادماه جاری در کانون فرهنگی _تربیتی امام خمینی(ره) اردکان برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری مسابقات بانوان در روز 19 مردادماه، با حضور 61 نفر و مسابقات آقایان در روز 20 مردادماه با حضور 68 نفر خبر داد و افزود: متسابقان در رشته‌های آوایی شامل حفظ، قرائت، ترتیل، دعاخوانی، اذان و مدیحه سرایی و همخوانی به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد با اشاره به اینکه مسابقات از ساعت 8 صبح آغاز و تا 10 شب ادامه دارد، از تمامی علاقه‌مندان بویژه اقشار مختلف مردم برای حضور در این مسابقات دعوت به عمل آورد.

وی با اشاره به اینکه از تمامی مسئولان استانی و شهرستانی برای حضور در این مسابقات دعوت به عمل آمده است، برگزاری محفل انس با قرآن، کارگاه‌های آموزشی، برپایی نمایشگاه شامل غرفه کودک و .... را از برنامه‌های جانبی این مسابقات اعلام کرد.

انتهای پیام
captcha