اعلام اسامی راه‌یافتگان به مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف استان مرکزی
کد خبر: 4159085
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۸

اعلام اسامی راه‌یافتگان به مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف استان مرکزی

رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف استان مرکزی اسامی راه‌یافتگان به مرحله استانی چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف را اعلام کرد.

مسابقات قرآن اوقاف استان مرکزی

حجت‌الاسلام حسن دهقانی، رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف استان مرکزی، در گفت‌و‌گو با ایکنا، اسامی راه‌یافتگان متسابقان مرحله شهرستانی چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف را اعلام کرد و گفت: طبق شیوه‌نامه ابلاغی متسابقان رشته‌های دعاخوانی، اذان، ترتیل و تحقیق باید حدنصاب 70 و در رشته‌های حفظ حدنصاب 80 و 70 در حسن‌حفظ را کسب می‌کردند.

وی با بیان اینکه در مجموع 41 نفر از آقایان و 17 نفر از بانوان با کسب حدنصاب‌های لازم به مرحله استانی راه یافتند، ادامه داد: در برخی رشته که تعداد متسابقین کمتر از 5 نفر است احتمال افزایش نفرات با نصاب پایین‌تر با اخذ مجوز از مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف وجود دارد.

دهقانی اسامی آقایان راه‌یافته به مرحله استانی را بدین شرح اعلام کرد: در رشته قرائت تحقیق؛ حسین مشایخی، علی فراهانی و سجاد اسکندری از اراک، حسن رستمی از زرندیه، حسین فرامرزی از شازند، حمید باباجانی، محمد جلیلیان و ابراهیم احمدی از ساوه. رشته ترتیل؛ محمد شریفی، محمد محمدی و مهیار قاسمی از اراک، محمد رجبی از محلات، محمدرضا باقری‌مفرد از خمین، سیدمحسن احمدی و نادر اسدی از ساوه. رشته حفظ کل؛ ابوذر کرمی از اراک، رضا نادی از شازند، حمیدرضا طبیبی از ساوه. رشته حفظ 20 جزء؛ مرتضی سعیدی و سیدمحسن میرعلی‌اکبری از اراک، بهرام جهان‌شاهی از خمین. رشته حفظ 10 جزء؛ سیدحسین باقرزاده از اراک. رشته حفظ 5 جزء؛ علی پرواز و امیر جیریایی از اراک. در رشته دعاخوانی؛ حجت‌الاسلام اصغر کارجو، علیرضا نوروزی، علی صادقی از اراک و علی‌اکبر کریمی از ساوه. رشته اذان؛ حمیدرضا محمودی، علی لطفی‌اصل و محسن احمدلو از اراک، ابوالفضل معصومی از تفرش، مجتبی رمضانی از دلیجان، سیدبنیامین میری از محلات، محمدرضا صفری از زرندیه، امیرمهدی صفری و سیدعلی رفیعی از خمین. حسین امیری، محمد اروجی و محمد بندعلی از ساوه.

وی همچنین به نفرات راه‌یافته در بخش بانوان نیز اشاره کرد و گفت: در رشته قرائت تحقیق؛ نسترن محمودی و زهرا گرجی از اراک و فاطمه خادمیان از ساوه. رشته ترتیل؛ شیما احمدی، حنانه قاسمی و زهرا آقارضی از اراک، مهدیه حیدری و مریم ناطقی از خمین. رشته حفظ کل؛ مبینا شیخی از اراک و زینب مهدوی‌نکو از ساوه. رشته حفظ 20 جزء؛ شیما مهرآبادی و نرجس قادری از اراک. رشته حفظ 10 جزء؛ حدیثه‌السادات میرهادی از تفرش. رشته حفظ 5 جزء؛ سمانه‌السادات میرعلی‌یاری از اراک و اکرم جوانمرد از ساوه. رشته دعاخوانی؛ طیبه کاظمی و عطیه محمدی‌زاده از اراک در مرحله استان با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha