زنان ایرانی در پیشبرد نهضت انقلاب سهم اساسی داشتند
کد خبر: 4158927
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰

زنان ایرانی در پیشبرد نهضت انقلاب سهم اساسی داشتند

معاون استاندار مازندران در همایش زنان عاشورایی در میاندورود گفت: زنان غیرتمند کشورمان در یاری امام راحل و پیشبرد نهضت انقلاب اسلامی و پیگیری آرمان‌های والای آن در همه مقاطع به‌ویژه حماسه دفاع مقدس سهم اساسی داشتند.

روح الله سلگی معاون استاندار مازندران

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، روح‌الله سلگی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، در همایش زنان عاشورایی در شهرستان میاندورود که همزمان با عاشورای حسینی برگزار شد، گفت: زنان در فرهنگ اسلامی برای احیای ارزش‌های دینی و حفاظت از کیان اسلام و تحکیم بنیان خانواده رسالت بزرگی برعهده دارند.

وی با اشاره به حماسه کربلا و نقش‌آفرینی حضرت زینب(س) در آن نهضت ماندگار، افزود: انتقال حماسه عاشورا و فداکاری یاران اباعبدالله(ع) و افشای ماهیت نظام سلطه اموی برجسته‌ترین کار حضرت زینب(س) بود که عزاداری پرشور امروز را مرهون فداکاری آن حضرت هستیم.

سلگی تصریح کرد: زنان غیرتمند و فهیم کشورمان در یاری امام راحل و پیشبرد نهضت انقلاب اسلامی و پیگیری آرمان‌های والای آن در همه مقاطع به‌ویژه حماسه دفاع مقدس سهم اساسی داشتند.

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه هجمه وسیع بلندگوهای تبلیغاتی وابسته به غرب علیه مظاهر فرهنگ دینی نظیر عفاف و حجاب است، خاطرنشان کرد: زنان پرافتخار ایران اسلامی با نمایش دلبستگی عمیق خود به آرمان‌های دینی مانند حجاب و عفاف، معاندان را در ترویج فرهنگ منحط غرب و تحقق نیات شیطانی علیه باورهای فرهنگ دینی ناکام گذاشتند.

وی با اشاره به موج فزاینده تبلیعات رسانه‌ای معاندان برای ترویج انگاره‌های ضدارزشی در استان‌های شمالی، اظهار کرد: بن‌مایه دینی و اعتقادی مردم دیار علویان سبب استحکام پایه‌های فرهنگ بومی این سامان که با ارزش‌های مانای دینی گره خورده است، شد.

سلگی برگزاری پرشور آیین‌های عزاداری ماه محرم امسال در استان مازندران با حضور پررنگ و حماسی بانوان را یادآور شد و افزود: زنان پاکدامن دیار علویان طلایه‌دار دفاع از ارزش‌های اسلامی در نگین شمال ایران هستند.

معاون استاندار مازندران با تجلیل از سرمایه‌های ایمانی مردم شهرستان میاندورود، گفت: مردم میاندورود همواره با پشتیبانی از ترویج انگاره‌های معنوی و آرمان‌های انقلابی در صف مقدم صیانت از پرچم برافراشته انقلاب اسلامی قرار دارند.

وی در پایان گفت: انقلاب اسلامی به رغم دسیسه‌ها و نیرنگ‌های جبهه استکبار همچنان پرفروغ و بالنده است.

انتهای پیام
captcha