کمک بیش از ۴ میلیارد تومانی مردم بخش چمستان به نیازمندان
کد خبر: 4157118
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۱

کمک بیش از ۴ میلیارد تومانی مردم بخش چمستان به نیازمندان

رئیس کمیته امداد امام(ره) چمستان گفت: خیران چمستانی در طی سه ماهه اول سال 1402 بیش از چهار میلیارد تومان در سر فصل های مختلف صدقات، اکرام، زکات و مبتنی بر نیاز به نیازمندان این بخش مساعدت کردند.

فریبرز نیکوکار

به گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امدادامام(ره) مازندران، فریبرز نیکوکار، رئیس کمیته امداد امام(ره) چمستان با بیان اینکه کمیته امداد چمستان در حال حاضر پذیرای یک هزار و ۶۳ خانوار تحت حمایت است، گفت: خیران چمستانی  در سه ماهه اول سال 1402 بیش از چهار میلیارد تومان در سر فصل‌های مختلف صدقات، اکرام، زکات و مبتنی بر نیاز به نیازمندان این بخش مساعدت کردند.

وی با اشاره به طرح اکرام و محسنین افزود: 744 نفر حامی فعال، حمایت 153 نفر از ایتام و فرزندان طرح محسنین نیازمندان غیر ایتام، در این بخش را به عهده دارند و در بخش‌های معیشت، تحصیلی، مسکن، جهیزیه و.. مستقیماً به فرزندان معنوی خود معادل387 میلیون تومان به‌صورت نقدی و کالا کمک کردند.

نیکوکار تصریح کرد: کمیته امداد به عنوان دبیرخانه زکات در زمینه فرهنگ سازی، جمع آوری و ثبت زکات نیز فعالیت دارد.

رئیس کمیته امداد امام (ره) چمستان با بیان اینکه معادل یک میلیارد و 720 میلیون تومان نیز در سر فصل زکات کمک توسط خیرین و مؤسسات خیریه و شوراهای زکات روستاها بین نیازمندان توزیع شده است، خاطرنشان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) چمستان در ماه‌های محرم و صفر آماده دریافت نذورات و توزیع آن بین محرومین و نیازمندان است.

انتهای پیام
captcha