امنیت روانی جامعه جزو حقوق عامه است
کد خبر: 4154970
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸
معاون استاندار مازندران:

امنیت روانی جامعه جزو حقوق عامه است

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با بیان اینکه امنیت روانی جامعه جزو حقوق عامه است، گفت: نادیده انگاشتن جنگ نرم و جبهه فرهنگی به معنای پذیرش استحاله فرهنگی ونابودی سرمایه‌های فکری و عملیاتی کشور است.

روح الله سلگی

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، روح‌الله سلگی، معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران، روز گذشته، 22 تیر در جمع فعالان فضای مجازی جبهه انقلاب مازندران در ساری، گفت: امنیت روانی جامعه جزو حقوق عامه است که باید صیانت شود.

وی با اشاره به گستردگی جنگ نرم استکبار علیه انقلاب اسلامی، افزود: نادیده انگاشتن جنگ نرم و جبهه فرهنگی به معنای پذیرش استحاله فرهنگی ونابودی سرمایه های فکری و عملیاتی کشور است که خسارت جبران ناپذیری برجای می‌گذارد.

سلگی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین در جنگ نرم، اتصریح کرد: جهاد تبیین از فاجعه تحریف وقایع و تحمیل عقاید انحرافی و شوم معاندان به نسل جوان و با اراده کشورمان جلوگیری می کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با تأکید بر لزوم سرمایه‌گذاری برای مقابله با جنگ فرهنگی دشمنان، خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاری در عرصه فرهنگ به هیچ‌وجه هزینه نیست بلکه با مصونیت بخشی جامعه برابر فرهنگ منحط غربی سود آن نصیب جامعه می‌شود.

وی فرهنگ را راه تنفس جامعه دانست و اظهار کرد: تقویت خرده فرهنگ ها و گسترش آئین‌های بومی و ایرانی راهکار عمده در مقابله با فرهنگ وارداتی است.

سلگی با اشاره به آشوب‌های دشمنان علیه کشورمان در سال گذشته، بیان کرد: دشمنان با وارونه نمایی و قلب وقایع در این آشوب‌ها سعی کردند جریان فکری نسل جوان و نوجوان ما رابه نفع خود تغییر دهند که خوشبختانه با بصیرت مثال زدنی مردم کشورمان در این راه شوم ناکام ماندند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با تأکید بر لزوم سازمان‌دهی فعالیت‌های فرهنگی در محلات حول محور مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج، افزود: گسترش ارتباط جوانان با کانون‌های دینی و معرفتی بسترساز تعالی اندیشه‌های ناب اسلامی در جامعه است.

سلگی با بیان اینکه تبیین امر مستمر و توقف‌ناپذیر است با اشاره به نقش رسانه‌ها در تنویر افکار عمومی تأکید کرد: با هدف جریان‌سازی رسانه‌ای حول مؤلفه‌های فرهنگی انقلاب قرارگاه رسانه‌ای جبهه انقلابی در مازندران راه‌اندازی خواهد شد.

وی در پایان گفت: پاسداری از سنگرهای فرهنگی انقلاب رسالت قطعی فعالان رسانه‌ای کشور است.

انتهای پیام
captcha