ساری میزبان مدیران مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت مازندران
کد خبر: 4154852
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷

ساری میزبان مدیران مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت مازندران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از برگزاری مجمع عمومی و همایش مدیران مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی قرآن و عترت مازندران در ساری خبر داد.

احسان اهنگر

 به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران، احسان آهنگر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، گفت: مجمع عمومی و همایش مدیران مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی قرآن و عترت مازندران، ۲۵ تیرماه همزمان با هفته قرآن و عترت در مجتمع فرهنگی و هنری سلمان هراتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه کارگاه آموزش سبک زندگی قرآنی در حاشیه این همایش برگزار خواهد شد. افزود: مجمع عمومی و همایش مدیران مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی قرآن و عترت استان با هدف ارتقاء سطح دانش مدیران، هم‌افزایی علمی و فرهنگی میان مراکز قرآنی، آگاهی از آخرین فعالیت ها و برنامه های قرآنی استان و کشور، اطلاع از آخرین دستورالعمل‌های تبلیغی ترویجی، آموزشی و پژوهشی در حوزه قرآن و عترت و ایجاد ارتباط مؤثر میان دستگاه‌های ناظر و مؤسسات قرآنی مردمی استان برگزار می‌شود.

آهنگر تصریح کرد: در این گردهمایی از زحمات و فعالیت‌های تشکل‌های فعال فرهنگی و قرآنی استان تجلیل می‌شود.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی مازندران تصریح کرد: در این مراسم با اهدای لوح سپاس، از تلاش‌های موسسات قرآنی، کارشناسان قرآنی ادارات تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها و جمعی از فعالان قرآنی استان قدردانی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha