سومین جشنواره فرهنگی وفا در اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 4152717
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹
با هدف معرفی شخصیت حضرت ابوالفضل‌العباس(ع)؛

سومین جشنواره فرهنگی وفا در اردبیل برگزار می‌شود

با هدف معرفی شخصیت حضرت ابوالفضل العباس(ع) از زبان شعر و مداحی، سومین جشنواره وفا در اردبیل برگزار می‌شود.

سومین جشنواره فرهنگی وفابه گزارش ایکنا، به نقل از تبلیغات اسلامی اردبیل، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، 14 تیر ماه در جلسه ستاد اجرای جشنواره وفاتصریح کرد: اردبیل در ازدیرباز تاکنون به خاستگاه ارادتمندان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) مشهور بوده و اجرای برنامه‌های فرهنگی در تقویت این امر در بین نسل جوان تاثیر فراوانی دارد.

وی از همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل با دانشگاه آزاد اردبیل در راستای اجرای جشنواره وفا خبر داد و افزود: محوریت بخشیدن به جشنواره در راستای تبیین شخصیت حضرت ابوالفضل(ع) نقطه قوت این فعالیت فرهنگی است که می‌تواند در انتقال پیام فرهنگی با زبان هنر موثر باشد.

در ادامه سهیل افراز، دبیر تخصصی سومین جشنواره وفا در سخنانی به اهداف برگزاری این جشنواره اشاره کرد و افزود: جشنواره وفا در قالب شعر به زبان ترکی، شعر به زبان فارسی، مداحی به زبان ترکی و مداحی به زبان فارسی برگزار خواهد شد که شرکت اقشار مختلف مردم در این جشنواره آزاد است.

وی افزود: مراسم اختتامیه این جشنواره همزمان با میلاد با سعادت حضرت اباالفضل العباس(ع) در دهه آخر بهمن ماه 1402 در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل با حضور منتخبین جشنواره و اساتید و شاعران و مداحان کشور برگزار خواهد شد.

در این جشنواره مقرر شد اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل در مواردی از قبیل ارتباط با اصحاب فرهنگ، پویش طراحی پوستر، تالیف مقالات، چاپ کتب، ایجاد پنل‌های تخصصی، جریان‌سازی در ایام محرم و صفر و نیز استفاده از ظرفیت‌های بین‌المللی با ستاد اجرایی جشنواره وفا همکاری داشته باشد.

انتهای پیام
captcha