برگزاری یادواره خانگی شهدا در اردبیل
کد خبر: 4150781
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶

برگزاری یادواره خانگی شهدا در اردبیل

در راستای برنامه‌های کنگره ۳۴۰۰ شهید اردبیل یادواره خانگی شهدا در منزل خانواده شهید «اصغر صبور» برگزار شد.

یادواره خانگی شهدابه گزارش ایکنا، به نقل از دفاع مقدس اردبیل، یادواره خانگی شهدا پنجم تیرماه در منزل خانواده شهید «اصغر صبور» با حضور سردار غلامحسین محمدی‌اصل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) و جمعی از مردم انقلابی و مسئولان اردبیل برگزار شد.

محمدی‌اصل در این یادواره خانگی با اشاره به اینکه یادواره خانگی شهدا از جمله طرح‌های ابتکاری سپاه اردبیل می‌باشد که در مورد استقبال مردم شهیدپرور اردبیل قرار گرفته و سایر استان‌ها نیز با الگو گرفتن ازاین روش ارزشمند به صورت مردمی، هیئتی و صمیمی با خانواده معظم شهدا دیدار و با آرمان‌های شهدا جدید عهد می‌کنند.

وی خانواده شهدا را صاحبان انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: خانواده‌های شهدا در عرصه‌های مختلف در فراز و نشیب‌های انقلاب اسلامی نشان دادند که دلسوز این نظام و پشتیبان ولایت فقیه هستند.

در این یادواره خانگی برادر شهید، جواد صبور، به گوشه‌ای از خصوصیات اخلاقی و رفتاری شهید اصغر صبور اشاره کرد و گفت: شهید اصغر صبور به ندای امام زمان خود لبیک گفته ودر عملیات آزادسازی خرمشهر به عنوان بیسیم‌چی و آرپیچی‌زن شرکت کرده و در دهم اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۱ در «ام‌الرصاص» عراق با اصابت ترکش به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

گفتنی است شعر خوانی در وصف شهدا و تجلیل از خانواده شهید اصغر صبور ازدیگر بخش‌های این مراسم بود.

انتهای پیام
captcha