دیدار مدیران تبلیغات اسلامی مازندران با نماینده ولی‌فقیه در استان
کد خبر: 4150037
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۳

دیدار مدیران تبلیغات اسلامی مازندران با نماینده ولی‌فقیه در استان

به مناسبت هفته تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی، مدیرکل، معاونین و مدیران تبلیغات اسلامی مازندران با آیت‌الله لایینی نماینده ولی‌فقیه در استان دیدار کردند.

آیت الله لائینیبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی‌فقیه در مازندران، شنبه، سوم تیر در نشست با مدیران تبلیغات اسلامی استان مازندران با تبریک سالروز اطلاع‌رسانی دینی و تبلیغ گفت: خداوند وظیفه اصلی پیامبران را تبلیغ قرار داده است.

وی با بیان اینکه تبلیغ به این منظور است که حجت خداوند بر بشر به پایان رسد، افزود: سازمان تبلیغات اسلامی دارای شرح وظایف مختلفی است و باید متناسب با امکانات و نیرو وظایف را به درستی انجام دهد.

آیت‌الله لائینی با اشاره به اینکه سالانه گردشگران بسیاری به استان وارد می‌شود، تصریح کرد: نگاه ملی به استان و شهرستان‌های مسافرپذیر ضروری است و باید متناسب با مناطق مختلف در حوزه تبلیغ برنامه‌ریزی شود.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با بیان اینکه برخی از دستگاه‌ها و ادارات تبلیغی از داشتن امکانات اولیه محروم هستند، خاطرنشان کرد: سازمان تبلیغات تنها متصدی تبلیغات اسلامی است و باید به آن توجه شود.

امام جمعه ساری با انتقاد از برخی ناهنجاری‌ها در جامعه، اظهار کرد: با برپایی نشست‌های تبلیغی در مناطق مختلف باید حرف خدا و پیامبر(ص) را به گوش افراد مختلف رساند.

انتهای پیام
captcha