برگزاری دوره آموزشی تربیت مشاور خانواده در گلوگاه
کد خبر: 4149941
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱

برگزاری دوره آموزشی تربیت مشاور خانواده در گلوگاه

رئیس اداره تبلیغات گلوگاه از برگزاری دوره آموزشی تربیت مشاور خانواده برای نخستین بار در مازندران خبر داد.

حجت الاسلام عمار ریاحی ، رئیس اداره تبلیغات اسلامی گلوگاه

حجت‌الاسلام والمسلمین عمار ریاحی، رئیس اداره تبلیغات شهرستان گلوگاه، در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، از برگزاری دوره آموزشی کامل تربیت مشاور خانواده در شهرستان گلوگاه خبر داد و گفت: از سوی کارگروه خانواده قرارگاه جهادی پیشرفت منطقه گلوگاه و اداره تبلیغات اسلامی، دوره آموزشی تربیت مشاور خانواده در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره آموزشی برای نخستین‌بار در استان مازندران، شهرستان گلوگاه برگزار می‌شود، فرصت بی‌نظیر و استثنایی برای فارغ‌التحصیلان و علاقه‌مندان رشته روانشناسی به‌شمار می‌آید.

ریاحی با اشاره به اینکه این دوره آموزشی با حضور استادان مجرب دانشگاهی برگزار می‌شود، تصریح کرد: سرفصل‌های اصول و فنون مشاوره، مربی‌گری مهارت‌های زندگی کودک، تربیت و مشاوره پیش از ازدواج، طرح واره درمانگر، مربی‌گری فرزندپروری، دوره جامع تربیت مشاور، مشاوره طلاق و حل تعارض در زوجین، دوره تخصصی آسیب‌شناسی روانی و... در این دوره ارائه خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گلوگاه با بیان اینکه از مزایای این دوره آموزشی صدور گواهینامه پایان دوره از دانشگاه علامه طباطبایی تهران است، خاطرنشان کرد: از فراگیرانی که در این دوره‌های آموزشی موفق به دریافت گواهینامه پایان دوره شوند، از آن‌ها در مناطق هدف بهره‌مند خواهیم شد.

وی در پایان اظهار کرد: مهلت ثبت‌نام در این دوره آموزشی تا ۱۵ تیر است و علاقه‌مندان به شرکت در این دوره جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن همراه ۰۹۰۵۸۸۳۵۹۱۹ و ۰ ۳۴۶۶۱۲۹ - ۳۴۶۶۱۲۹۱ تماس بگیرند و یا به اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گلوگاه مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha