اهدای ۸ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد فریدونکنار
کد خبر: 4149133
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳

اهدای ۸ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد فریدونکنار

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) فریدونکنار از اهدای ۸ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش در راستای تقویت بنیاد خانواده و کمک به زوج‌های جوان تحت حمایت و تشویق جوانان به ازدواج خبر داد.

حجت الاسلام میثم سیدی

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران، حجت‌الاسلام میثم سیدی، رئیس کمیته امداد فریدونکنار با اشاره به اینکه ۱۳۲۹ خانوار  تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند، گفت: در راستای تقویت بنیاد خانواده و کمک به زوج‌های جوان تحت حمایت و تشویق جوانان به ازدواج، ۸ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد  فریدونکنار اهدا شد.

وی افزود: این جهیزیه‌ها شامل پنج قلم کالای اساسی شامل یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، جارو برقی و ماشین لباسشویی است که با هزینه بالغ بر ۴ میلیارد ریال و هم افزایی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی خیران  به نوعروسان اهدا شد.

سیدی تصریح کرد: تأمین و اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد با مشارکت مردم خیر و نیکوکار یکی از دغدغه‌های این نهاد است.

رئیس کمیته امداد فریدنکنار خاطرنشان کرد: در این شهرستان به جهت تحکیم بنیاد خانواده، سلسله کلاس‌های آموزشی برای نوعروسان در طول سال با عنوان مشاوره قبل از ازدواج، آیین همسرداری، فرزندآوری، پیشگیری از اعتیاد، فرزندپروری، آشنایی با حقوق همسران و ... برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha