نشست هماهنگی مرحله شهرستانی چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن در گلوگاه
کد خبر: 4148556
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲

نشست هماهنگی مرحله شهرستانی چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن در گلوگاه

نشست هماهنگی میزبانی چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله شهرستانی، 27 خرداد در در بقعه متبرکه آقاسید محمد(ع) هشتیکه گلوگاه برگزار شد.

نشست هماهنگی میزبانی چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در گلوگاه ب

به گزارش ایکنا از مازندران، نشست هماهنگی میزبانی چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه مرحله شهرستانی منطقه 4، شرق مازندران، 27 خرداد با حضور معاون سیاسی امنیتی فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه، روسای ادارت اوقاف و امورخیریه، تبلیغات اسلامی، اداره کتابخانه‌ها و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان گلوگاه، در بقعه متبرکه آقاسید محمد(ع) هشتیکه این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عباسعلی مهدوی، رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان گلوگاه، در این نشست با تأکید بر استفاده از ظرفیت تمامی دستگاه‌ها به‌ ویژه دستگاه‌های فرهنگی در جهت هر چه بهتر و باشکوه‌تر برگزار شدن این دوره از مسابقات قرآن کریم گفت: منطقه چهار این دوره از مسابقات در مازندران، شامل شهرستان‌های بهشهر، گلوگاه و نکا است.

وی افزود:مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات، چهارشنبه، ۲۱ تیر با حضور متسابقین ۳ شهرستان شرق مازندران، در امامزاده سیدمحمد(ع) گلوگاه برگزار خواهد شد.

مهدوی با اشاره به ثبت نام متسابقین در مرحله شهرستانی منطقه چهار به تفکیک شهرستان‌ها تصریح کرد: شهرستان بهشهر 105 نفر، شهرستان گلوگاه 131 نفر و شهرستان نکا  109 نفر در این مرحله ثبت نام کرده‌اند، که در مجموع منطقه 4، این دوره از مسابقات 348 نفر ثبت نام  به عمل آورده‌اند.

در ادامه حاضران در این نشست به بحث و تبادل نظر در باره چگونگی برگزاری و راهکارهایی برای هرچه بهتر برگزار کردن این دوره از مسابقات قرآنی در مرحله شهرستانی  پرداختند.

انتهای پیام
captcha