سومین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان نور برگزار شد
کد خبر: 4148524
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰

سومین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان نور برگزار شد

سومین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان نور در سال ۱۴۰۲ به ریاست حجت‌الاسلام قنبر علی احمدی، امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان نور و با حضور اعضای این شورا برگزار شد.

سومین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان نور

به گزارش ایکنا از مازندران، سومین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان نور در سال ۱۴۰۲ به ریاست حجت‌الاسلام احمدی، امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان نور و با حضور دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران، امام جمعه ایزدشهر و اعضای شورای فرهنگ عمومی این شهرستان، 28 خرداد در اداره کتابخانه عمومی شهر نور برگزار شد.

در ابتدای این نشست حجت‌الاسلام قنبرعلی احمدی، امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان نور به جایگاه غدیر خم، ‌دهه امامت و ولایت  پرداخت و گفت: پیامبر اعظم(ص) پس از 23 سال تلاش فراوان، توانست چراغ پرفروغ اسلام را در منطقه مهمی از جهان روشن کند، ولی برای ادامه این راه و نتیجه‌گیری از زحمات چندین ساله به جانشینی تلاشگر و شجاع نیاز داشت. 

وی افزود: از این رو بارها در مجالس خصوصی و عمومی ضمن اعلام نام‌های امامان بعدی، مردم را به پیروی از آنان دعوت می‌کرد. آن حضرت امام علی(ع) را به عنوان شایسته ترین فرد برای امامت و برگزیده از جانب خدا معرفی کرد. 

در ادامه اعضای حاضر در نشست جهت اجرا و برگزاری  هرچه بهتر برنامه‌های متنوع دهه امامت و ولایت، ترویج ازدواج آسان، ترویج کتاب و کتابخوانی، پیگیری مکاتبات با دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی و مصوبات نشست‌های گذشته این شورا  به بحث و تبادل نظر پرداختند و پیشنهادات و نظرات خود را در این باره ارایه کردند.

انتهای پیام
captcha