ویژه‌برنامه «تابستانی‌ها ۳» در بابلسر برگزار می‌شود
کد خبر: 4147829
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۹
از سوی اداره تبلیغات اسلامی بابلسر؛

ویژه‌برنامه «تابستانی‌ها ۳» در بابلسر برگزار می‌شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بابلسر از ویژه برنامه «تابستانی‌ها ۳» در بابلسر خبر داد و گفت: از سوی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بابلسر دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی قرآنی، فرهنگی، هنری و برنامه‌های متنوع دیگر در رده‌های سنی کودکان، نوجوانان و جوانان در تابستان امسال در بابلسر برگزار می‌شود.

حجت الاسلام میکائیل محمد پور

حجت‌الاسلام میکائیل محمدپور، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بابلسر در گفت‌وگو با ایکنا مازندران، از ویژه برنامه «تابستانی‌ها ۳» در این شهرستان خبر داد و گفت: از سوی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بابلسر، دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی قرآنی، فرهنگی، هنری و برنامه‌های متنوع ویژه در رده‌های سنی کودکان، نوجوانان و جوانان دختر و پسر، تابستان امسال در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به ویژه‌‌برنامه آموزشی در رده سنی کودکان در این طرح تابستانه افزود: یکی از برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی برگزاری دوره‌های آموزشی قرآنی، فرهنگی و هنری، در رده سنی ویژه کودکان ۶ تا ۸ سال دختر و پسر، با عنوان «مهد آسمان» است که با اجرای برنامه آموزشی و تربیتی شاد، جذاب و کاربردی از اول تیرماه در بابلسر برگزار می‌شود.

محمدپور تصریح کرد: در این دوره‌های آموزشی، قصه‌ها و درس‌های قرآنی، سفال و دست‌ورزی، خلاقیت و کاردستی، بازی‌های حرکتی و حسی، نمایش خلاق، بازی خلاقانه و... برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بابلسر با بیان اینکه در رده های سنی نوجوانان و جوانان،  کلاس ها و کارگاه های متنوعی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی مداحی، سرود، فن بیان، نویسندگی، تئاتر، عکاسی، فتوشاپ، طراحی، تدوین، ادبیات، طراحی با قلم، ماژیک دراپید «روان‌نویس»، روایت و کنش مجازی رشد فردی و مشاوره، سبک زندگی جهادی و گعده‌های گفت‌وگو و...، از جمله برنامه‌های اوقات فراغت تابستانه امسال است.

وی در پایان ادامه داد: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاع بیشتر، ثبت نام و حضور فرزندانشان در این ویژه‌برنامه آموزشی تا ۳۰ خردادماه سال جاری می‌توانند به اداره تبلیغات اسلامی بابلسر، واقع در ابتدای بلوار شریفی مراجعه کرده و یا با شماره تلفن‌های ۰۱۱۳۵۳۳۲۹۶۶، ۰۱۱۳۵۳۳۳۰۸۲۴ و شماره همراه ۰۹۰۵۸۳۱۷۷۷۹ تماس گیرند.

انتهای پیام
captcha