کارگروه عفاف و حجاب در ساری برگزار شد
کد خبر: 4147240
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳

کارگروه عفاف و حجاب در ساری برگزار شد

کارگروه عفاف و حجاب با حضور استاندار روز گذشته، 21 خرداد در ساری برگزار شد.

سید محمود حسینی پور

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، سیدمحمود حسینی‌پور، استاندار مازندران، روز گذشته، 21 خرداد در کارگروه عفاف و حجاب استان در ساری، گفت: در دیار علویان که ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید گلگون‌کفن برای حفظ ارزش‌های اسلامی جان خود را تقدیم انقلاب کردند، اجازه نخواهیم داد تا افراد سازمان‌یافته دست به ناهنجاری‌های اخلاقی بزنند و قاطعانه با هنجارشکنان برخورد می‌شود.

وی افزود: ورود مسافران در فصل تابستان یکی از مباحث مورد توجه رعایت ارزش‌های دینی و اسلامی است.

حسینی‌پور تصریح کرد: طرح ساماندهی دریا امسال هم مانند سال‌های قبل انجام می‌پذیرد و با کمک فرمانداران و شهرداران ساحلی برنامه ویژه و خدمات‌رسانی بهتر برای شهروندان و مسافران ارائه خواهد شد.

استاندار مازندران با بیان اینکه بخش محدودی از افراد قصد هنجارشکنی دارند و برابر قانون با این افراد برخورد می‌شود، خاطرنشان کرد: در موضوع ناهنجاری‌های اخلاقی صرفاً با پدیده بی‌حجابی یا بدحجابی مواجه نیستیم و با تشکیل مداوم نشست‌ها و برنامه‌ریزی لازم می‌توان اهداف دشمن را شناسایی کرد.

وی اظهار کرد: ساز و کار‌هایی باید فراهم کنیم که در این ساز و کار‌ها همه مردم در امنیت کامل به گردشگری در دریا، جنگل و حتی روستا‌ها بپردازند.

حسینی‌پور در پایان گفت: مسئولان مرتبط و فرمانداران استان همایشی را برای آموزش به ناظران برگزار کنند و دستگاه‌های امنیتی گزارش‌های دقیقی ارائه کنند تا با کمک آن برنامه‌ریزی‌های لازم انجام پذیرد.

انتهای پیام
captcha