تشکیل هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی در ۱۲ شهر استان مرکزی
کد خبر: 4147177
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۷

تشکیل هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی در ۱۲ شهر استان مرکزی

رئیس هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی استان مرکزی از راه‌اندازی و تشکیل هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی در 12 شهرستان خبر داد.

فهیمه جفرسته

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، فهیمه جفرسته، رئیس هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی استان مرکزی، عصر یکشنبه، 21 خرداد در جلسه هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی که در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد، به ظرفیت قابل توجه بانوان قرآنی استان و حضور آنان در عرصه‌های مختلف اشاره و تصریح کرد: بهره‌برداری از این ظرفیت برای ما حائز اهمیت است و در طول 18 ماه گذشته که از عمر این هیئت قرآنی می‌گذرد، برنامه‌های خوبی در سطح استان برگزار شده است.

وی از تشکیل هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی در تمام شهرستان‌ها خبر داد و افزود: هدف ما این بود که تمام شهرستان از این امکان برخوردار باشند که با کمک اداره کل تبلیغات اسلامی این مهم محقق شده و بانوان در حال فعالیت هستند.

جفرسته از راه‌اندازی هیئت اندیشه‌ورز قرآنی در 12 شهرستان استان خبر داد و افزود: اعضای این هیئت در قالب رئیس، نائب رئیس، دبیر تشکیل شده و امید است برنامه‌ها با قوت بهتر از قبل پیش رفته و طرح‌های خلاقانه‌تر در راستای توسعه فرهنگ و فعالیت‌های قرآنی ارائه شود.

وی همچنین به تشکیل کمیسیون‌های آموزش، مطالبات و رسانه و فضای مجازی در هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی استان و شهرستان‌ها اشاره و ادامه داد: برای هریک از کمیسیون‌ها نیز نفراتی تعیین و گروه‌های متناظر برای هریک از کمیسیون‌ها به جهت تسهیل در امور تشکیل شده است.

جفرسته با بیان اینکه غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان با محتوای قرآنی برای این مجموعه حائز اهمیت است، اضافه کرد: قرار براین است که هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی استان طرح و برنامه‌ای جهت اجرا به شهرستان‌ها ارائه و در نهایت با جریان‌سازی قرآنی اهداف و سیاست‌های تبلیغی و ترویجی در این حوزه را دنبال کند. البته اجرای طرح‌ها می‌تواند فرصتی برای خلاقیت و نوآوری جهت جذب هرچه بیشتر مخاطب باشد.

انتهای پیام
captcha