تنوع رشته‌ها و توجه به تمام سنین در مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج
کد خبر: 4146563
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰

تنوع رشته‌ها و توجه به تمام سنین در مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج

مدیر دارالقرآن بسیج سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی گفت: ثبت نام سی امین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج تا ۲۰ تیرماه ادامه دارد و تنوع در رشته‌ها مهم ترین مزیت آن است.

امین احسان نژاد، مدیر دارالقرآن بسیج سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی

امین احسان نژاد، مدیر دارالقرآن بسیج سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی در خصوص مسابقات قرآنی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: ثبت نام سی امین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج در سال ۱۴۰۲ از ۲۰ اردیبهشت ماه آغاز و تا ۲۰ تیرماه ادامه دارد.

وی افزود: این مسابقات در بخش‌های فردی، خانوادگی و گروهی برگزار می‌شود و تنوع رشته‌ها به گونه‌ای است که عموم مردم می‌توانند در مسابقات شرکت کنند؛ به عنوان مثال در بخش فردی ۳۵ رشته با عنوان‌های کلی آوایی، معارفی، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه وجود دارد و در بخش خانوادگی، خانواده‌های دو تا چهار نفره و در بخش گروهی، گروه‌های ۳ نفره خواهر یا برادر می‌توانند شرکت کنند.

احسان نژاد ادامه داد: علاقه مندان جهت اطلاع از جزئیات رشته‌ها و نحوه برگزاری مسابقات در مراحل مختلف می‌توانند به آیین نامه مسابقات در سایت دارالقرآن بسیج به آدرس www.quranbsj.ir مراجعه کنند و یا جهت کسب اطلاع بیشتر عدد ۱ را به شماره ۶۶۰۰۰۵ ارسال کنند؛ مرحله اول این مسابقات درمردادماه بین مساجد و پایگاه‌های بسیج برگزار خواهد شد.

وی افزود: تاکنون بیش از ۲۳۰۰ نفر درسطح استان خراسان‌جنوبی در سنین مختلف جهت شرکت درسی امین دوره مسابقات سراسری قرآن وعترت بسیج در سامانه ثبت نام کرده‌اند و از عموم مردم و بسیجیان استان دعوت می‌شود با توجه به فرصت باقی مانده جهت جذابیت بیشتر مسابقات و شور و نشاط بیشتر بین جوانان و نوجوانان و در سطح مساجد در این دوره از مسابقات شرکت کنند. 

انتهای پیام
captcha