برپایی دوره‌های «آموزش خانواده و مهارت‌های زندگی» برای مددجویان شهرستان نکا
کد خبر: 4146532
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸
رئیس کمیته امداد امام(ره) شهرستان نکا بیان کرد:

برپایی دوره‌های «آموزش خانواده و مهارت‌های زندگی» برای مددجویان شهرستان نکا

رئیس کمیته امداد امام(ره) شهرستان نکا، از برگزاری دوره‌های «آموزش خانواده و مهارت‌های زندگی» برای ۲۵۴ مددجوی کمیته امداد نکا در سال گذشته خبر داد.

رمضان حسینی،رئیس کمیته امداد امام(ره) نکا

به گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد امام(ره) مازندران، رمضان حسینی، رئیس کمیته امداد امام(ره) شهرستان نکا، با اشاره به اینکه در شهرستان نکا ۳۵۰۰ خانوار  تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند. گفت: خدمات فرهنگی به افراد و خانواده های نیازمند و انجام فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی از برنامه‌های این نهاد است و در همین راستا در سال گذشته، برای ۲۵۴ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد در شهرستان، کلاس‌های «آموزش خانواده و مهارتهای زندگی» برگزار شد.

وی افزود:  هدف از برگزاری این دوره های آموزشی تلاش در جهت «اصلاح سبک زندگی و اندیشه در جامعه هدف»، «تقویت ایمان و اعتقاد به مبانی اسلام»، «تحکیم و بالندگی نهاد خانواده»، «تقویت احساس کرامت اجتماعی» و «برانگیختن عزت نفس» و... است

حسینی تصریح کرد: در سال گذشته برای ۸۷ نفر از همسران جوان تحت حمایت این نهاد، «آموزش های خاص زوج های جوان» قبل از دریافت جهیزیه برگزار شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان نکا با اشاره به  برگزاری دوره های آموزشی برای همسران جوان تحت حمایت این نهاد در شهرستان، خاطرنشان کرد: «افزایش سطح شناخت زوجین نسبت به زندگی مشترک»، «کسب آگاهی لازم در خصوص حقوق و تکالیف متقابل زوجین از منظر آموزه های دینی»، «شناخت احکام اولیه خانواده»، «آشنایی با اصول و مهارت های زندگی لازمه زندگی مشترک» و... از اهداف این دوره های آموزشی بوده است.

انتهای پیام
captcha