اهدای 20 سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد عباس‌آباد
کد خبر: 4145185
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷

اهدای 20 سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد عباس‌آباد

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) عباس‌آباد از اهدای 20 سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش این نهاد خبر داد و گفت: 1500خانوار تحت حمایت کمیته امداد شهرستان عباس آباد قرار دارند که از این تعداد 975 خانوار زنان سرپرست خانواده هستند.

یزدان شریفی

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران، یزدان شریفی، رئیس کمیته امداد عباس‌آباد، از تحت حمایت بودن 1500خانوار که 975 خانوار زنان سرپرست خانواده هستند، خبر داد و گفت: در راستای تقویت بنیاد خانواده و کمک به زوج‌های جوان تحت حمایت و تشویق جوانان به ازدواج، 20 سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش این نهاد اهدا شد.

وی افزود: این جهیزیه‌ها شامل پنج قلم کالای اساسی شامل یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، جارو برقی و ماشین لباسشویی است که ارزش هر سری به مبلغ 30 میلیون تومان است.

شریفی تصریح کرد: تأمین و اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد با مشارکت مردم خیر و نیکوکار یکی از دغدغه‌های این نهاد است.

رئیس کمیته امداد عباس‌آباد با بیان اینکه به جهت تحکیم بنیاد خانواده دوره‌های آموزشی برای نوعروسان در طول سال برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: مشاوره قبل از ازدواج، آیین همسرداری، فرزندآوری، پیشگیری از اعتیاد، فرزندپروری، آشنایی با حقوق همسران و... از جمله موضوع‌هایی است که در این دوره‌های آموزشی به آن‌ها پرداخته می‌شود. 

انتهای پیام
captcha