نفرات برتر چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی «بهار در بهار» معرفی شدند
کد خبر: 4143603
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵

نفرات برتر چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی «بهار در بهار» معرفی شدند

چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی «بهار در بهار» ویژه کارکنان و همسران شرکت ملی گاز ایران به میزبانی شرکت گاز استان مازندران در مجتمع ورزشی و آموزشی نفت محمودآباد با معرفی نفرات برتر به‌کار خود خاتمه داد.

معرفی نفرات برتر چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی «بهار در بهار»

به گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان مازندران، چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی «بهار در بهار» ویژه کارکنان و همسران شرکت ملی گاز ایران که با حضور ۲۲۴ متسابق بانو و آقا از دوم تا پنجم خردادماه به میزبانی شرکت گاز استان مازندران در مجتمع ورزشی و آموزشی نفت محمودآباد برگزار شده بود، امروز، ۵ خردادماه با حضور سیدمحمود حسینی‌پور، استاندار مازندران، قاسمعلی مایلی رستمی، مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت گاز استان مازندران و طه کبیری،  دبیر شورای فرهنگی و رئیس دارالقرآن شرکت ملی گاز ایران، با معرفی نفرات برتر در رشته‌های مختلف به‌کار خود پایان داد.

 این دوره از مسابقات در رشته‌های حفظ کل، حفظ 3، ۵ ، ۱۰، ۱۵، ۲۰ و ۲۵ جزء، قرائت تقلیدی، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه برگزار شد.

داوری این دوره از مسابقات در بخش آقایان، توسط امیر آقایی در بخش حسن حفظ، عباس امام‌جمعه در بخش تجوید، علی‌اکبر ملکشاهی در بخش لحن، سیداحمد میریان در بخش وقف و ابتدا و سید احمد مقیمی در رشته صوت  بودند.

در بخش بانوان نیز اساتید برجسته، سمیه حاجعلی در بخش لحن، رحیمی فرد در بخش صوت، حوریه عقبایی وقف و ابتدا، مریم تقی‌زاده در بخش حسن حفظ و محبوبه کاتب در بخش تجوید، قضاوت این دوره از چشنواره را بر عهده داشتند.

اسامی برگزیدگان در بخش بانوان به شرح زیر است:

 در رشته قرائت تقلیدی سبک استاد عبدالباسط، سیده سحر منیری از پالایش گاز فجر جم، طاهره نجاری از مهندسی و توسعه گاز، حکیمه موسی پور از منطقه ۹ عملیات انتقال گاز، رتبه اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در رشته قرائت تقلیدی سبک استاد منشاوی، ریحانه صنعتی از پالایش گاز پارس جنوبی، حایز رتبه سوم شد.

در رشته قرائت ترتیل، فاطمه رحمدار از منطقه ۵ عملیات انتقال گاز، لیلا دارابی از گاز استان لرستان، مریم موسوی از گاز استان خوزستان، حائز رتبه اول تا سوم در این رشته شدند. 

در رشته قرائت تحقیق، کبری چاروسایی از گاز استان لرستان، به رتبه اول، شیرین عزیزی از گاز استان کردستان، به رتبه سوم دست پیدا کردند.

در رشته حفظ ۳ جزء، بدریه حسن پور از پالایش گاز پارسیان، نفر اول، رقیه نظری از پالایش گاز فجر جم، نفر دوم، نصره بنیان فر از پالایش گاز پارس جنوبی، نفر سوم این رشته شدند.

در رشته حفظ ۵جزء، حمیده خاتمی از پالایش گاز شهید هاشمی نژاد، فهیمه وطن از گاز استان خراسان رضوی، نرجس بیات پور، از پالایش گاز پارس جنوبی، به ترتیب حایز رتبه اول تا سوم شدند. 

در رشته حفظ ۱۰جزء، زهره موسوی از پالایش گاز شهید هاشمی نژاد، نفر اول، طاهره نرگسی از منطقه ۷عملیات انتقال گاز، نفر دوم و ملیحه خندان ایزدی از گاز استان یزد، نفر سومی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند. 

در حفظ ۱۵جزء، نسرین چتر نور از گاز استان تهران، نفر اول شد و کبری رهایی از پالایش گاز فجر جم، نفر سوم را به خود اختصاص داد.

در رشته حفظ۲۰جزء، شکوفه همتی زلان از پالایش گاز ایلام، مریم امام جمعه از گاز استان آذربایجان غربی و طیبه گلستانی پور از پالایش گاز فجر جم، نفرات اول تا سوم این دوره شدند.

در رشته حفظ ۲۵جزء، آذر طاهری از گاز استان چهارمحال و بختیاری، زهره یعقوبی از گاز استان خراسان رضوی و الهه کراچیان از پالایش گاز پارس جنوبی، رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در رشته حفظ کل، حلیمه گوشه نشین از پالایش گاز پارس جنوبی، حایز رتبه اول شد، سمیه کاظمی از گاز استان چهار محال و بختیاری، رتبه دوم  را به خود اختصاص داد و  نرگس بیکی پور از گاز استان یزد، به رتبه  سومی دست پیدا کرد.

در رشته مفاهیم قرآن کریم، یگانه سادات حسینی از گاز استان اصفهان، سودابه یزدانی از ستاد انتقال گاز و  مهدیس رضایی خنکدار از گاز استان مازندران، حایز رتبه اول تا سوم شدند.

در رشته مفاهیم نهج البلاغه، مریم الفتی از ستاد انتقال گاز، نفر اولی، خدیجه خراسانی از گاز استان کرمان، نفر دومی و زهرا کریم پور از منطقه ۸ عملیات انتقال گاز، نفر سومی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند.

و اما در بخش آقایان رتبه‌های برتر به شرح ذیل اعلام شد:

 در رشته قرائت تقلیدی سبک استاد مصطفی اسماعیل،سید عبدالحسین پویان از پالایش گاز پارس جنوبی، رتبه اول و سید عبدالهادی خلیلی از پالایش گاز پارسیان، رتبه سوم  را به خود اختصاص دادند.

در رشته قرائت تقلیدی سبک استاد منشاوی، علی رضایی از پالایش گاز پارسیان، رتبه دوم را به خود اختصاص داد و مجید حاتمی از گاز استان همدان، حایز رتبه سوم شد.

در رشته قرائت تقلیدی سبک استاد شحات انور، سید محسن معلمی از منطقه ۴ عملیات انتقال گاز، حایز رتبه دوم شد و سید روح اله موسویان زاده از پالایش گاز ایلام، رتبه سومی را از آن خود کرد.

در رشته قرائت ترتیل، محمد امیر عباسیان از منطقه ۵عملیات انتقال گاز، نفر اول، سید مجید هاشمی از پالایش گاز پارس جنوبی، نفر دوم، سید حسین باقری از گاز استان آذربایجان شرقی، نفر سوم را به خود اختصاص دادند.

در رشته قرائت تحقیق، صادق حیدری از گاز استان چهارمحال و بختیاری، نفر، مجید نقدی از منطقه۲ عملیات انتقال گاز  و سید رضا میرزا آقایی  از گاز استان مازندران، به ترتیب رتبه های اول تا سوم را از آن خود کردند.

در رشته حفظ ۳جزء، یحیی باقری از پالایش گاز پارسیان، مهدی کشاورز، از گاز استان اصفهان به رتبه اول و دوم دست پیدا کردند.

در رشته حفظ ۵جزء، اسماعیل درخشان از گاز استان اصفهان، حایز رتبه اول شد، عبدالحکیم کوچکی از گاز استان گلستان، حایز رتبه دوم، سیدجواد میری از گاز استان خراسان رضوی و حمیدرضا احمدی شمس از گاز استان یزد، نفر سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.

در رشته حفظ ۱۰جزء، حسن رفیعی اصل از گاز استان خوزستان، محمد عباسی از پالایش گاز پارسیان، مجید نوحی از منطقه ۵ عملیات انتقال، به ترتیب  شامل رتبه اول تا سوم شدند.

در رشته حفظ ۱۵جزء، رضا بهداد فر از منطقه ۵عملیات انتقال گاز به رتبه اول دست پیدا کرد و مهدی قربان زاده از گاز استان آذربایجان شرقی، رتبه دومی را از آن خود کرد.

درشته حفظ ۲۰ جزء، مهدی رسولی نژاد از گاز استان خراسان جنوبی، به رتبه سوم دست پیدا کرد.

در رشته حفظ ۲۵جزء، حسن خاتمیان از پالایش گاز پارس جنوبی نفر اول شد و رضا محمد پور از منطقه ۸عملیات انتقال گاز نفر دومی را به خود اختصاص داد.

در رشته حفظ کل، مهدی محمد زاده از منطقه ۴ عملیات انتقال گاز رتبه اول شد.

در رشته مفاهیم قرآن کریم، غلامرضا جلیل پور از پالایش گاز پارس جنوبی، محمد مهدی رودباری از منطقه ۹عملیات انتقال گاز، صادق ملا احمدی از پالایش گاز بید بلند، رتبه های اول تا سوم را از آن خود کردند.

در رشته مفاهیم نهج البلاغه، محمد بردبار تابع از گاز استان فارس، علیرضا حیدریان از گاز استان اصفهان، حمید آغاسی از منطقه ۷ عملیات انتقال گاز، رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

گفتنی است، شرکت پالایش گاز پارس جنوبی با کسب ۳ رتبه اول، ۲ رتبه دوم و ۴ رتبه سوم در این دوره از مسابقات به‌عنوان گروه نخست، منطقه ۵ عملیات انتقال گاز با کسب ۳ رتبه اول و یک رتبه سوم به‌عنوان گروه دوم و شرکت پالایش گاز پارسیان با کسب ۲رتبه اول، ۲رتبه دوم و یک رتبه سوم به عنوان گروه سوم معرفی شدند.

انتهای پیام
captcha