بهره‌مندی ۲۹۱ مددجوی شهرستان کلاردشت از تسهیلات قرض‌الحسنه
کد خبر: 4143347
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۱

بهره‌مندی ۲۹۱ مددجوی شهرستان کلاردشت از تسهیلات قرض‌الحسنه

رئیس کمیته امداد امام(ره) کلاردشت از بهره‌مندی ۲۹۱ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد شهرستان کلاردشت از تسهیلات قرض‌الحسنه خبر داد.

عیسی احمدی زاده

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام(ره) مازندران، عیسی احمدی‌زاده، رئیس کمیته امداد امام(ره) کلاردشت با بیان اینکه ۸۸۷ خانوار در شهرستان کلاردشت تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند، گفت: در سال ۱۴٠۱، ۲۹۱ نفر از مددجویان تحت حمایت در این شهرستان وام قرض‌الحسنه دریافت کردند.

وی افزود: تسهیلات قرض‌الحسنه در زمینه‌های مختلفی از جمله ودیعه و تعمیر مسکن، کارگشایی فرهنگی و دانشجویی، اشتغال و درمان بوده و  در سال گذشته ،۱۲۵ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال پرداخت شد.

احمدی‌زاده تصریح کرد: ۶۲ مورد از تسهیلات پرداختی به مبلغ ۶ میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال در زمینه وام کارگشایی و حمایتی، ۱۷۶ مورد به مبلغ ۱۰۷ میلیارد و ۸۰ میلیون ریال در حوزه اشتغال و خودکفایی، ۳۶ مورد وام شامل تسهیلات ودیعه مسکن و خدمات احداث و تعمیر مسکن، به مبلغ ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال، ۱۵ مورد وام درمانی به مبلغ ۲میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، ۲ مورد وام پرداختی فرهنگی به دانشجویان به مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال بوده است.

رئیس کمیته امداد امام(ره) کلاردشت خاطرنشان کرد: از این مبالغ ذکر شده، تعداد ۱۱۵ مورد به مبلغ ۱۷ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال از صندوق امداد ولایت و مابقی موارد از سایر بانک‌های عامل پرداخت شد.

انتهای پیام
captcha