طینت پاک کودکان و نوجوانان بستر مناسبی برای القای آموزه‌های تربیتی است
کد خبر: 4142697
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۸
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران:

طینت پاک کودکان و نوجوانان بستر مناسبی برای القای آموزه‌های تربیتی است

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: روحیه شور و نشاط و طینت پاک کودکان و نوجوانان بستر بسیار مناسبی جهت القای آموزه‌های تربیتی در قالب‌های جذاب و متنوع در دل و جان دانش‌آموزان است.

روحیه شور و نشاط و طینت پاک کودکان و نوجوانان بستر مناسبی جهت القاء آموزه های تربیتی

به گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران، در راستای تحقق سیاست‌ها و راهبردهای سازمان تبلیغات اسلامی مبنی بر توسعه مخاطبان و گسترش دایره فعالیت‌های فرهنگی قرآنی در جامعه، یکم خرداد‌ماه نشست هم‌اندیشی با حضور حجت‌الاسلام اسماعیل رمضانی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران و شمس ناتری، معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

رئیس اداره امور قرآنی در این نشست ضمن تأکید بر منویات مقام معظم رهبری مبنی بر انس جامعه با قرآن کریم به ویژه بین دانش‌آموزان، گفت: برنامه‌ریزی فعالیت‌های قرآنی در سطح مدارس استان جهت آشنایی و انس کودکان و نوجوانان با آموزه‌های قرآنی حائز اهمیت است.

وی افزود: روحیه شور و نشاط و طینت پاک کودکان و نوجوانان بستر بسیار مناسبی جهت القای آموزه‌های تربیتی در قالب‌های جذاب و متنوع در دل و جان دانش‌آموزان است.

رمضانی تصریح کرد: تجربه اجرای طرح مصباح الهدی و نورالهدی ویژه دانش آموزان سنین ۱۲ تا ۱۷ سال توسط اداره امور قرآنی در حداقل یک دهه گذشته در مدارس سراسر استان را می‌توان یکی از عناوین موفق اجرای طرح‌های قرآنی ویژه دانش‌آموزان دختر و پسر برشمرد.

در ادامه این نشست، شمس ناتری، معاون پرورشی آموزش و پرورش مازندران، گفت: برگزاری جشنواره‌های مختلف قرآنی و فرهنگی با استفاده از ظرفیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی در طول سال بسیار مثمر ثمر است.

وی با اشاره به نقش فعالیت‌های قرآنی سازمان تبلیغات و میزان اثربخشی آن در جامعه اظهار کرد: وحدت رویه و هم‌افزایی ادارات فرهنگی به‌ویژه سازمان تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش موجب افزایش بازدهی آثار تربیتی در جامعه، خانواده و دانش‌آموزان خواهد شد.

در پایان این نشست، مقرر شد تفاهم‌نامه بین‌دستگاهی تنظیم و جهت برگزاری برنامه‌ها و عملیات‌های مشترک در طول سال تحصیلی به امضای مدیران کل دو دستگاه برسد.

انتهای پیام
captcha