بیش از هزار مددجوی منطقه دو ساری از تسهیلات قرض‌الحسنه بهره‌مند شدند
کد خبر: 4142434
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۴

بیش از هزار مددجوی منطقه دو ساری از تسهیلات قرض‌الحسنه بهره‌مند شدند

رئیس کمیته امداد امام(ره) منطقه دو ساری  از هفت هزار و ۱۶۶ خانوار تحت حمایت کمیته امداد منطقه دو ساری خبر داد و گفت: در سال ۱۴٠۱، هزار و 116 نفر از مددجویان تحت حمایت در این منطقه وام قرض‌الحسنه دریافت کردند.

حجت الاسلام بریمانی

به گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام(ره) مازندران، حجت‌الاسلام مهدی بریمانی، رئیس کمیته امداد امام(ره) منطقه دو ساری، از هفت هزار و ۱۶۶ خانوار تحت حمایت کمیته امداد منطقه دو ساری خبر داد و گفت: در سال ۱۴٠۱، هزار و 116 نفر از مددجویان تحت حمایت در این منطقه وام قرض‌الحسنه دریافت کردند.

وی افزود: تسهیلات قرض‌الحسنه در زمینه‌های مختلفی از جمله ودیعه و تعمیر مسکن، کارگشایی فرهنگی و دانشجویی، اشتغال و درمان به مددجویان پرداخت می‌شود که در سال گذشته، 143 میلیارد و 80 میلیون تومان از این تسهیلات به مددجویان تحت حمایت پرداخت شده است.

بریمانی تصریح کرد: 704 مورد از تسهیلات پرداختی به مبلغ 75 میلیارد تومان در زمینه وام کارگشایی و حمایتی، 179 مورد به مبلغ 27 میلیارد تومان در حوزه مسکن شامل تسهیلات ودیعه مسکن و خدمات احداث و تعمیر مسکن، 41 مورد وام اشتغال به مبلغ 15 میلیارد و 150میلیون تومان، 9 مورد وام درمانی به مبلغ یک میلیارد و 610 میلیون تومان، 25 مورد وام پرداختی فرهنگی به دانشجویان به مبلغ 3 میلیارد و 800 میلیون تومان بوده است.

رئیس کمیته امداد امام (ره) منطقه دو ساری با بیان اینکه یکی از وام‌های پرداختی به مددجویان از طریق خیرین و وجوه اداره انجام پذیرفته است، خاطرنشان کرد: در این زمینه از طریق، یک مورد تسهیلات به مبلغ 200 میلیون تومان به مددجویان تحت حمایت پرداخت شد و به 157 مورد به مبلغ دو میلیارد و 110میلیون تومان در زمینه تسهیلات وجوه اداره شده پرداخت شد.

انتهای پیام
captcha