اجرای مصوبات سفر رئیس‌جمهور محور اصلی ارزیابی عملکرد مدیران است
کد خبر: 4142290
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹

اجرای مصوبات سفر رئیس‌جمهور محور اصلی ارزیابی عملکرد مدیران است

فرماندار شهرستان ساری در نشست شورای اداری شهرستان ساری گفت: ملاک ارزیابی مدیران، پیگیری تحقق مصوبات سفر رئیس‌جمهور و اجرای بهنگام طرح‌های کمیته برنامه‌ریزی است.

نشست شورای اداری شهرستان ساری

به گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، نشست شورای اداری شهرستان ساری، 30 اردیبهشت به ریاست فرماندار ساری و با حضور  امام جمعه موقت ساری، نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران،  شهردار ساری، بخشی رئیس شورای اسلامی شهرستان ساری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، معاون هماهنگی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان ساری، جانشین سپاه ناحیه شهرستان ساری، جانشین فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان ساری، بخشداران، روسای شورای بخش، شهرداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی در سالن اجتماعات فرمانداری مرکز استان مازندران برگزار شد. ‎

محمدعلی نوبخت، فرماندار ساری در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و 1200 شهید گلگون‌کفن شهرستان ساری و تبریک پیشاپیش آغاز دهه مبارک کرامت و روز دختر گفت: جریان انقلاب الک و غربال ندارد و متعلق به همه گروه‌ها، احزاب و اندیشمندانی است که دل در گرو پیشرفت ایران اسلامی دارند.

وی با اشاره به اینکه مشی دولت خدمت‌گزار سیزدهم در راه تحقق گزاره دولت مردمی در کنار تأکیدات مؤکد استاندار محترم مازندران، اقدام به موقع علیه فساد است افزود: دولت مردمی سیزدهم، دولت مانور خدمت نیست بلکه دولت انشای عملی خدمت بی‌منت است.

نوبخت در ادامه با بیان اینکه ملاک ارزیابی مدیران، پیگیری تحقق مصوبات سفر رئیس‌جمهور و اجرای بهنگام طرح‌های کمیته برنامه‌ریزی است، افزود: در راستای تحقق مصوبات سفر رئیس‌جمهور در مجموع برای 139 طرح اعتباری بالغ بر 2292 میلیارد تومان مصوب شد که تا امروز برای 46 پروژه اعتباری بالغ بر 600 میلیارد تومان اعتبار تخصیص کامل یافته است و عملیات اجرایی  10 پروژه شاخص از قبیل تالار مرکزی ساری، مجتمع 24 کلاسه حیات طیبه شهید سلیمانی و مدرسه 12 کلاسه شهید قائمی و... با اعتبار تخصیصی تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است که با همراهی تمامی دستگاه‌های اجرایی به دنبال تکمیل  بهره‌برداری از طرح‌های باقیمانده هستیم.

فرماندار ساری با اشاره به خطبه 201 نهج‌البلاغه «أَیُّهَا النَّاسُ لاَ تَسْتَوْحِشُوا فِی طَرِیقِ الْهُدَى لِقِلَّةِ أَهْلِهِ، اى مردم در طریق هدایت از کمى پویندگانش وحشت نکنید»، خاطرنشان کرد: وظیفه ما اعتمادسازی برای مردم و تجلی کارآمدی و اعتلای نظام اسلامی و ایستادگی و مقاومت در جهت پیاده‌سازی منویات مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی) است.

وی اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن ایام گرامیداشت سوم خرداد، رحلت امام(ره)، دهه کرامت و روز دختر با تشکیل ستاد در فرمانداری شهرستان ساری و برگزاری نشست‌های منظم و با برنامه‌ریزی دقیق با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و بخشداری‌ها در جهت هرچه با شکوه‌تر برگزار کردن آیین‌ها در این ایام در سطح شهرستان ساری حرکت خواهیم کرد.

نوبخت اذعان کرد: 3677 واحد مسکن خودمالکی در شهرستان ساری در قالب 311 پروژه انعقاد قرارداد با بانکهای عامل به منظور برخورداری از تسهیلات بانکی شده است و در حوزه مسکن روستایی نیز با تخصیص سهمیه 812 واحد، منجر به انعقاد قراداد با متقاضیان به تعداد634 واحد گردیده است و بزودی کلنگ زنی آزاد راه قائم شهر ساری و پروژه 486 واحدی جهش مسکن گله دون انجام خواهد شد.

گفتنی است که  فرماندار مرکز استان در این نشست با اهدای لوح سپاسی از سرکار خانم هانیه رستمیان، اولین بانوی مدال‌آور جهانی در رشته ورزشی تپانچه بادی و آقای امیر حسین میانرودیان قاری نوجوان و برجسته ساروی تقدیر و تجلیل بعمل آورد.

انتهای پیام
captcha