بهره‌مندی ۲۶۷ دانشجو و دانش‌آموز رامسری از خدمات فرهنگی کمیته امداد
کد خبر: 4142113
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۶

بهره‌مندی ۲۶۷ دانشجو و دانش‌آموز رامسری از خدمات فرهنگی کمیته امداد

رئیس کمیته امداد امام(ره) شهرستان رامسر گفت: گفت: 240 دانش‌آموز و 27 دانشجوی تحت پوشش کمیته امداد رامسر از خدمات فرهنگی بهره‌مند شده‌اند.

محمد مهدی تقی پور

به گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام(ره) مازندران، محمد‌مهدی تقی‌پور، رئیس کمیته امداد امام(ره) شهرستان رامسر، با اشاره به اینکه هزار و 850 خانوار تحت حمایت کمیته امداد، از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند، گفت: 240 دانش‌آموز و 27 دانشجوی تحت پوشش کمیته امداد رامسر از خدمات فرهنگی استفاده می‌کنند.

وی افزود: خدمات ارائه شده به دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت شامل لوازم‌التحریر، پوشاک، شهریه، بهره‌مندی از کانون‌های فرهنگی، اردوها، مشاوره‌ها و... بوده است.

تقی‌پور تصریح کرد: زنان سرپرست خانوار، مطلقه و دختران بازمانده از تحصیل و دانش‌آموزان از آموزش‌های خانواده استفاده کرده‌اند.

رئیس کمیته امداد امام(ره) شهرستان رامسر با بیان اینکه 300 مددجو از آموزش خانواده در سال گذشته بهره‌مند شدند، افزود: پیشگیری از اعتیاد، اخلاق اسلامی، احکام، آسیب‌های اجتماعی، مهارت‌های زندگی و مشاوره حقوقی از جمله موضوعات آموزشی بوده است.

وی اظهار کرد: اعزام مددجویان و فرزندان آن‌ها به اردو‌های تفریحی از جمله برنامه‌های کمیته امداد در ایام فراغت از تحصیل است.

تقی‌پور بیان کرد: 96 نفر از دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت در قالب اردوی زیارتی و آموزشی به شهرهای زیارتی و اردوهای یک روزه درون‌استانی اعزام شدند.

انتهای پیام
captcha