مشارکت بیش از ۱۰۰ میلیارد تومانی مردم مازندران در گلریزان
کد خبر: 4141777
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱

مشارکت بیش از ۱۰۰ میلیارد تومانی مردم مازندران در گلریزان

نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران گفت: امسال در ماه مبارک رمضان مردم مازندران بیش از 100 میلیارد تومان گلریزان کرده و حمایت از نیازمندان را برعهده گرفته‌اند.

آیت الله لائینیبه گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام(ره) مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی لایینی، نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران، روز گذشته، 28 اردیبهشت در هفتمین جشنواره توانمندسازی 3 هزار نفر از مددجویان طرح اشتغال و تجلیل از یاوران اشتغال کمیته امداد مازندران در فریدونکنار اظهار کرد: رسیدگی به قشر محروم جامعه و بی‌نیازکردن این قشر و محرومیت‌زدایی و به توانمندی و خودکفایی رساندن نمونه بارز عملی شدن برنامه‌های امداد است.

وی افزود: دهه کرامت و سالروز دو ولادت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) را گرامی داشته و بی نیازکردن افراد محروم مهمترین نمونه بارز کرامت است که از تلاش‌های جهادی کارکنان نهاد مقدس کمیته امداد در سطح ملی و استانی و شهرستانی و مردم خیراندیش و خیررفتار و خیرگفتار و خیررسان قدردانی می‌کنم.

نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران یادآور شد: امسال در ماه مبارک رمضان مردم مازندران بیش از 100 میلیارد تومان خیران گلریزان کرده و تعهد دادند تا از نیازمندان حمایت کنند.

آیت‌الله لایینی با بیان اینکه برخی افراد و نهادها واسطه هستند تا به بندگان رسیدگی شود و از همه خیران و بانک ها و نهادها خاطر نشان کرد: به بخش محرومان باید دو نوع توجه داریم که توجه مقطعی و فوری و سیاست کلی ما باید بی نیازکردن افراد نیازمند باشد و حمایت همه جانبه و توانمندسازی در دستور کار باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران افزود: نظارت ها در کمیته امداد و در بخش اشتغال به طور مستمر باشد و افراد با توانمندسازی رها نشوند و از آنان حمایت شود تا سرپا باشند و شکننده نشوند.

آیت‌الله لایینی یادآور شد: مجموعه امداد از نظر فرهنگی و ارزشی دارای مشکلات کمتری دارند، چرا که به موازات توجه اقتصادی، توجه فرهنگی انجام می شود و در ادامه راه باید برای دین و اخلاق جامعه هدف بیش از شکم و لباس اهمیت قائل شویم.

وی گفت: نیازمندی‌های جامعه هدف امداد باید مورد توجه باشد و فرهنگ دینی، حجاب، ارزش‌مداری، رفتار انسانی و اخلاقی بیش از همه موارد اهمیت دارد و مماش فوریت بیشتری دارد.

انتهای پیام
captcha