توانمندسازی در کمیته امداد منحصر به عرصه اشتغال نیست
کد خبر: 4141771
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹

توانمندسازی در کمیته امداد منحصر به عرصه اشتغال نیست

مدیرکل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه توانمندسازی در کمیته امداد تنها در عرصه اشتغال نیست،‌ گفت: رویکرد اصلی ما توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است.

هفتمین جشن توانمندسازی ۳۰۰۰ مجری طرح اشتغال

به گزارش ایکنا به نقل ازپایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام(ره) مازندران، هفتمین جشن توانمندسازی ۳۰۰۰ مجری طرح اشتغال روز گذشته 28 اردیبهشت با حضور مصطفی خاکسار قائم مقام رئیس کمیته امداد، نماینده ولی‌فقیه در استان، معاون امور اقتصادی  استاندار، مدیر کل کمیته امداد استان مازندران و دیگر مسئولان کشوری و استانی در مجتمع شهید رجایی شهرستان فریدونکنار برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام بشیر عالیشاه، مدیر کل کمیته امداد استان مازندران، گفت: توانمندسازی در کمیته امداد تنها در عرصه اشتغال نیست، در عرصه‌های مختلف هم این توانمندسازی صورت می‌پذیرد و رویکرد اصلی ما توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است.

وی افزود: هر خدمتی که ارائه می‌دهیم به برکت ولایت و رهبری ، شهدای والا مقام است و در حماسه ۲۲ بهمن و روز قدس مردم نشان دادند که انقلاب و رهبری و شهدا را دوست دارند، و اگر ما مسئولان  نتوانیم به مردم خدمت درست ارائه دهیم خسرالدنیا و الاخره خواهیم شد.

حجت‌الاسلام عالیشاه با اشاره به اینکه آموزش و کار فرهنگی در امداد بسیار مهم است تصریح کرد: تمام تسهیلات پرداخت شده و ۳۰ هزار فرصت شغلی همراه با آموزش بوده و بر همه این فرصت‌های شغلی نظارت کامل وجود دارد.

مدیرکل کمیته امداد مازندران از اقدامات ویژه کمیته امداد تعامل و همکاری با جهاد کشاورزی و نگاه به مشاغل جدید و دانش‌بنیان و برگزاری۴ استارت آپ و بیش از ۱۵۰ایده نو، برگزاری دورهای آموزشی فرهنگ کار و تلاش برای خانواده‌ها و...در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: ۴۸۰ مرکز نیکوکاری در استان فعالیت دارند که بیش از ۱۲۰ مرکز نیکوکاری فرهنگی است.

وی با بیان اینکه مجریان طرح اشتغال امروز با برگزاری جشن خود کفایی از حمایت کمیته امداد خارج می‌شوند، اظهار کرد: تمام اتفاقات خوب در استان به دلیل همدلی و تعامل  خوب مسئولان است.

حجت الاسلام عالیشاه با تشکر از تمامی مسئولان و قدردانی از تمامی همکاران در کمیته امداد که برای رسیدگی به کار محرومین  بسیج شدند اذعان داشت: احساس لذت خدمت به روز و سریع  باید در کام مددجویان تحت حمایت باقی بماند.

در پایان مراسم ضمن بازدید از غرفه‌های نمایشگاه اشتغال و کار آفرینی، با اهدا تندیس و لوح تقدیر از نفرات برتر و مدیران عامل بانک ها و یاوران اشتغال  تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha