برگزاری مراسم نخستین سالگرد تدفین شهید گمنام در استانداری مازندران + عکس
کد خبر: 4141712
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۷

برگزاری مراسم نخستین سالگرد تدفین شهید گمنام در استانداری مازندران + عکس

مراسم نخستین سالگرد تدفین شهید گمنام و ۹ شهید استانداری مازندران، ۲۸ اردیبهشت برگزار شد.

اولین سالگرد خاکسپاری شهید خوشنام و 9 شهید استانداری مازندران،

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، اولین سالگرد خاکسپاری شهید خوشنام و 9 شهید استانداری مازندران، 28 اردیبهشت با حضور سیدمحمود حسینی‌پور، استاندار و مشاور رئیس‌جمهور در امور روحانیت، مدیران و کارکنان استان برگزار شد.

در حاشیه برگزاری این آیین، حجت‌الاسلام محمد حاج ابوالقاسم دولابی، مشاور رئیس‌جمهور در امور روحانیت با بیان اینکه مکتب شهدا بر پایه ایثار و فداکاری بنا شده است، گفت: اولین ویژگی مکتب شهدا مرزبانی عقیدتی است چرا که شهیدان به ما ایستادگی را آموختند.

وی افزود: مرزهای جغرافیایی از مهم‌ترین مرزها هستند و مهم‌تر از آنها مرزهای عقیدتی هستند که شهید حجت‌الاسلام سلیمانی مصداق بارز مرزبانی عقیدتی است و بسیاری از شهدا به فکر مرزبانی از آرمان‌ها بودند.

دولابی تصریح کرد: نسبت به ارزشها نباید کوتاه بیاییم چرا که شهدا برای دفاع از ارزشها خون داده‌اند که بیانگر عظمت شهدا است.

مشاور رئیس‌جمهور در امور روحانیت با بیان اینکه مسئله ولایت‌مداری از دیگر ویژگی‌های شهدا است که برای رضایت خدا و پیروی از ولی‌فقیه زمان در جبهه‌های حق علیه باطل از کیان خودشان دفاع کردند، خاطرنشان کرد: دشمنان امروز اگر مسئله ولی‌فقیه را مورد تهاجم قرار دادند به این دلیل است، ملت ایران پشت سر ولی زمان خودشان از ارزش‌ها دفاع می‌کنند که ریشه در ولایت‌مداری مردم دارد.

وی در پایان تأکید کرد: همه تلاش دشمن معطوف به از بین بردن قداست‌ها و ارزش‌هاست.

گفتنی است، در پایان این مراسم سروش احمدی، دارنده مدال طلای رشته تکواندوی آسیا، مدال خود را به شهید خوشنام استانداری مازندران تقدیم کرد.

انتهای پیام
captcha