رزمایش «جهادگران فاطمی» در میاندورد برگزار شد
کد خبر: 4139463
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶

رزمایش «جهادگران فاطمی» در میاندورد برگزار شد

رزمایش جهادگران فاطمی با حضور مدیرکل مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران در شهرستان میاندورود برگزار شد.

حجت الاسلام بشیر عالیشاه

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری کمیته امداد امام(ره) مازندران، رزمایش جهادگران فاطمی و آیین افتتاح مسکن محرومین با حضور مدیرکل مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران، 18 اردیبهشت در شهرستان میاندورود برگزار شد.

حجت‌الاسلام بشیر عالیشاه، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران در این رزمایش گفت: با همدلی و وحدت می توانیم اتفاقات خوبی برای محرومین استان رقم بزنیم.

وی با گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری و تبریک این روز به همه جهادگران عرصه سازندگی، افزود: بسیج سازندگی در عرصه‌های مختلف محرومیت‌زدایی به خوبی عمل نموده و با کار و توان جهادی خود یاریگر نهاد مقدس کمیته امداد است.

عالیشاه تصریح کرد: در طول هزار روز تعداد ۱۰۰۰ مسکن مددجویی تحویل خانواده‌های نیازمند شده است که جز با حمایت‌های بی دریغ  مسئولان استان، بسیجیان، خیرین و مردم شریف مازندران این امر محقق نمی‌شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران با اشاره به اینکه استان مازندران تنها استان در کشور است که با پول نقد کار می‌کند و بیشترین هم‌افزایی را هم از مرکز دریافت می‌کند، خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان بیش از ۱۱۰ میلیارد تومان خیرین و مردم عزیز استان برای کمک به فقرا و محرومان تعهد کردند و در همین ماه بیش از ۲ میلیون و ۲۰۰ پرس غذای گرم و بیش از ۸۳ هزار سبد غذایی با هزینه‌ای بالغ بر ۲۲۰ میلیارد تومان بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

وی رویکرد مهم کمیته امداد را توانمندسازی و خودکفایی خانواده‌های تحت حمایت دانست و گفت: امسال در بحث اشتغال با اعتباری بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد تومان و دریافت۳۰۰ میلیارد از جزء(۲) بند (ب) تبصره ۱۶ از طریق استانداری می‌توانیم با برنامه‌ریزی‌های دقیق برای جوانان استان فرصت شغلی ایجاد کنیم.

عالیشاه با بیان اینکه هدف ما در کمیته امداد استان مازندران خدمت رسانی به روز و سریع به مردم  است تا لذت خدمت به خانواده‌ها در کام آنها ماندگار شود، افزود: با تلاش‌های جهادی همکاران در حوزه خدمت‌رسانی به محرومین، در بخش‌های تهیه جهیزیه، اعطای وام کارگشایی صندوق امداد ولایت و تأمین لوازم خانگی در استان پشت نوبتی نداریم.

انتهای پیام
captcha