گردهمایی مدیران ادارات و نمایندگی‌های تبلیغات اسلامی شهرهای مازندران برگزار شد
کد خبر: 4138442
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۷

گردهمایی مدیران ادارات و نمایندگی‌های تبلیغات اسلامی شهرهای مازندران برگزار شد

گردهمایی مدیران ادارات و نمایندگی‌های تبلیغات اسلامی شهرهای مازندران در مجتمع آموزشی تبیین محمودآباد برگزار شد.

حجت الاسلام محمد مهدی شریف تبار

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی مازندران، گردهمایی مدیران ادارات و نمایندگی‌های تبلیغات اسلامی شهرهای مازندران، 13 اردیبهشت با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در مجتمع آموزشی تبیین محمودآباد برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدمهدی شریف‌تبار، مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در این گردهمایی با اشاره به شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین شهید عباسعلی سلیمانی به نحوه فعالیت رسانه‌ای دشمنان انقلاب اشاره کرد و گفت: دشمنان اسلام و انقلاب با ایجاد شبهات متعدد از طریق رسانه‌ها سعی در وارونه جلوه دادن ابعاد شخصیتی این مجاهد مردمی داشته و از ظرفیت‌های داخلی و خارجی برای ناامید کردن ملت دریغ نمی‌کنند.

وی با تأکید بر ایجاد قرارگاه جهاد تبیین در شهرهای استان، افزود: جهاد تبیین در مقابل تحریف و شبهه‌افکنی است و سازمان تبلیغات اسلامی با همکاری دیگر نهادهای فرهنگی و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی به دنبال تشکیل این قرارگاه در شهرهای استان است.

شریف‌تبار شناخت میدان را یکی از مقدمات لازم برای مقابله با هجمه‌های متعدد دشمنان دانست و تصریح کرد: راهبران جهاد تبیین در عرصه‌ها و موضوعات تبیینی باید در یک میدان واحد حرکت کنند و لازمه این کار برای مصاف در این نبرد همه‌جانبه، شناخت میدان و تشکیل یک قرارگاه واحد است.

عضو شورای فرهنگی عمومی با اشاره به شناخت زیست بوم جهاد تبیین، خاطرنشان کرد: شناخت جایگاه و میدان و کنش‌های مختلفی که در مسیر است باعث می‌شود که از مسیر اصلی و درست خارج نشویم.

وی اظهار کرد: مطالعه و دقت درخصوص فرمایش و رهنمودهای مقام معظم رهبری لازمه حرکت در این مسیر است و مختصات خاص تبیینی در فرمایشات رهبری قابل احصا است و  سرلوحه تدوین و تهیه سند راهبری قرارگاه قرار خواهد گرفت.

شریف‌تبار اذعان کرد: راهبران جهاد تبیین در استان اعم از سپاه، بسیج، دانشگاه، حوزه، جبهه انقلاب اسلامی، هیئات مذهبی، مساجد، فعالان قرآنی، مداحان، قشر عظیم نهضت پیشرفت بانوان و... توان بسیج کنندگی و حرکت آفرینی را دارا هستند و باید از این ظرفیت در راستای تحقق قرارگاه جهاد تبیین استفاده کرد.

در ادامه حجت‌الاسلام درخشنده، معاون فرهنگی و حجت‌الاسلام رمضانی رئیس اداره امور اداری اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران به ارائه مطالبی درخصوص موضوع گردهمایی پرداختند.

انتهای پیام
captcha